2014年5月26日 星期一

橙花味伴睡 ✩ 一覺喚醒BB肌 ✩ ORIGINS 高礦物酣夢活肌修護晚霜

想每天醒來肌膚都精神飽滿, 好似BB肌膚咁?!
可以看看我為大家介紹ORIGINS新出產品 高礦物酣夢活肌修護晚霜


上星期出席了she.com x origins beauty workshop, 了解到除了有足夠的睡眠 (最好11點訓喇, 因為夜間正來肌膚最活躍的時候, 肌膚細胞用盡所有能量自我更新及重建程序, 就像身體的"重新啟動"功能一樣。好簡單的如果夜晚訓得唔好, 第2天皮膚都唔好) 同配合使用修護晚霜, 產品獨有的纈草、橙花、香橙、雲呢拿精華油, 具有舒緩功效, 肌膚有充份的休息, 每天起來都是good morning 喇!


還有第一次自行調製我第一支香薰香水, 橙花Neroli 同佛手柑的味道真係好香, 不過整完要待10天才可以使用, 每天都偷偷地嗅一下香味。

ORIGINS High-Potency Night-A-Mins
高礦物酣夢活肌修護晚霜
有普通及oil-free 選擇

ORIGINS 的產品源於天然及有機認證元素, 採用100% 純天然植物精油, 完全不含常見化學成份如防腐劑、PARABENS、礦物油等等。

$290/50ml  在價錢、質素都十分合理
輕易推開, 肌膚好快吸收, 沒有半點油膩感


女仕們一向都有水腫問題困擾, 如果勤力點每晚為自己按摩淋巴位, 可以好訓D外, 還有瘦面及減淡黑眼圈之用。
塗面霜在頸及下巴等位置, 因為有精華油, 30秒已經肌膚吸收, 即時有舒緩作用
1) 頸位由耳對落向下掃, 這是淋巴位, 會按到有點硬, 就是要摔鬆變軟
2) 再到下巴位, 雙手向上掃到耳邊


如果平時有去做facial的習慣, 我估大家都試過俾美容師按摩眼部~
先塗點面霜, 好溫柔地一隻手指跟另一隻手指交替掃向後面, 大約十數下, 都是去到耳仔方向可以停
持之以恆, 我相信黑眼圈一定可以淡!


為影相效果好點, 所以早上試這個晚霜, 用後輪廓好像瘦點, 少了點水腫~


產品由品牌提供, 使用感覺是個人意見~
多謝she.com 第一次抽中我去event, 而且仲係我一個我喜愛的品牌


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...