2011年7月26日 星期二

葡萄柚 拼 綠茶

現在用的cleansing oil是台灣品牌資生堂的Tiss, 朋友之前旅行幫我買入


我用的是綠色 - 原因就是有香味, 而黃色的就沒有


NT280 (HKD76) / 250ml = HKD0.3/ml


卓悅及sasa應該有售, 不過大部份是黃色細枝裝150ml, 約九十多元...($0.66/ml)










而且綠色的可以乾濕兩用, 十分方便, 而且味道頗香, 真的不錯







早前買植村秀體驗裝有綠茶抗氧化cleansing oil 50ml


專櫃價錢$620/450ml ($1.38/ml),  $230/150ml ( $1.53/ml)


當然卓悅sasa肯定會平一點



今次將化裝品塗上手上作側試


Fasio eye shadow: 色好靚, 好易襯~係上次係watsons買的set


RMK base & foundation: 又是好用, 好薄, 遮瑕度高


Bourjois 胭脂: 好少用, 因為不太上色. 而且家中已經有NARS organism


Sofina lip gloss: 太閃了, 好少用


Fasio mascara: 雷品呀! >口< set 其中一樣, 只有深藍色, 搽上去不夠濃密, 不是我杯茶, 而且超難卸..應該要買佢專用既卸妝


Black eye liner: 超好用! Quennie 推介, $70有找! 不過枝筆好快殘


Bourjois concealer: 隻色不適會我的黑眼圈, 而且不夠保濕


Shiseido 六角眉筆: 之前係日本購買, 好細枝帶出街很方便, 不過好似買錯色, 唔岩我







左邊的手是用tiss cleansing oil


右邊是植村秀cleansing oil


step 1: 倒上卸妝油


step 2: 在手上捽一分鐘


step 3: 加水沖淨







總結


價錢: Tiss 平 (係台灣仲抵)


香味: 2種都很喜歡~


潔淨度: 看上去植村秀是優秀一點, 不過2款都只餘eyeliner, 落眼妝都是用專卸眼部產品會好一點!


用法: Tiss可以乾濕兩用~~我比較喜歡


功效: Tiss - 潔淨毛孔, 而植村秀綠茶就有抗氧化, 2個都好正~



2 款產品用後都很清爽, 不會有油林林的感覺, 係夏天用感覺也好fresh!!!


Tiss回購係100%, 不過我鐘意試新品, 所以不知道何時再回購了...


植村秀是好用! 可惜價錢有點貴! 粉紅色櫻花也不錯呀!!!


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...