2013年1月7日 星期一

好用面膜分享 ☆ 回憶昔日好肌膚



這是我8月的時拍的照片, 皮膚ok la! 間唔中下巴1、2粒暗瘡走出來
8月尾下巴有不少暗粒一團出來, 爆不出來! 之後導火線就是9月中去試做Philip Wynns facial !!
美容師針清技術十分差, 過程相當痛之餘, 做完還有幾粒大暗瘡突出, 這時就開始我黑暗時期....
暗瘡連環爆發出幾個月, 西醫、中醫、ALOE、茶樹油通通出齊, 不過暗瘡都不停長出, 沒完沒了。下巴又爛又紅, 就算化妝都遮唔到!
沒辦法同時, 心情也跌落谷底, 因為皮膚從來未遇過咁差的情況!!!......

現在皮膚總算穩定下來, 痘痘退了很多, 但還有很多瘀紅的暗瘡印處理(之前自己唔識吱)。
我有做facial 及睇中醫, 下次有機會再分享下~~
回看未出blog文的相, 之前皮膚都不錯架!! 就這個機會分享好面膜, 雖然有些照片已經一年前.....



Neutrogena Hydroboost Mask
2011 年新出, 舊款是白色包裝~



但是剪裁及舒適度我都覺得舊版好些




之前蝸牛成份的護膚品好hit, 那時候我的美麗日記也推出有關產品




還是2合1裝, 除step 1面膜外還有step 2面霜



我的美麗日記面膜厚度有改善後 (之前厚到死), 已經是平價抵用~~
而且還有款式都相當多~真係眼花撩亂
這款蝸牛mask保濕度相當高, 面霜份量算多, 可以分2次也可~
這個值得回購, 但如果有單買蝸牛mask (不連面霜) 就更好, 因為面霜都沒什麼特別



雖則是2011年尾的照片, 但當時的皮膚都算唔錯!!! 現在...嗚嗚~




Dewy Tree? 記得我出前出席過event~
http://blog.yahoo.com/iam-starki/articles/723447/index
http://blog.yahoo.com/iam-starki/articles/768404/index

原來在2011年已經用過了~~



這個復活草面膜, 能令我的肌膚復活嘛 XD



面膜精華多到滿瀉~~而且面膜剪裁都算合我 


加上保濕度也算不錯, 不過差不多$20塊有點貴, 但萬寧買2件85折既時候就可以考慮下


敷完水噹噹好白滑架~~我好掛住以前的肌膚!!




這個BB頭mask一向都多人推介, 那次雜誌附送有機會試試
Barrier repair 我也有試其他的產品, 不過都是一般~~



25ml 精華, 而且低刺激配方, 敏感皮膚都適用



cutting一般, 但精華我覺得有點lup痴痴, 而且價錢不算平~不會考慮回購



同仁堂, 當時新出又要試了
有中藥成份好吸引, 體驗裝價錢好抵買





天氣寒冷可放在暖水浸泡後敷, 夏天又可以放在雪櫃後冷敷



剪裁都幾適合我, 而且有眼蓋位置, 眼皮都可以敷埋
而且保濕度提升十分高! 值得回購



這個DR WU是朋友的台灣手信, 香港都要差不多$200/3片
不便宜, 所以未有機會去試


質地很薄, 所以需要前後一層物質來承托


薄如透明的面膜, 敷完塊面幾舒服, 保濕度相當不錯, 不過面膜價錢間唔中一次都可以既


又來BB mask牌子


這個是平價版, 精華也有23ml~
面膜貼服度一般, 但勝在夠平! 抵用!


我的美麗日記 2 step 面膜, 蝸牛之後又有橄欖葉mask



其實面膜我多數揀保濕為主, 平價面膜真係有各種功效嗎?



保濕度都ok, 但我覺得lotion有少少多餘的


韓風繼續好熱, 當然mask 都唔可以執輸試試
mask house 當時萬寧做特價, 好抵~~買了面膜及眼膜


打開後有少少中藥味



面膜剪裁、貼服度都適合我, like~



用後水份度大升, 而且保濕之餘, 減少面頰乾燥而泛紅的問題~




現在面膜牌子、款式實在太多了, 面只有一塊~~要試全部不知道何年何月
不過我都會選信譽好、特價的面膜試試, 我下巴暗瘡還未完全復原, 都主要挑選保濕面膜為主了~


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...