2013年10月28日 星期一

眼活肌修護眼霜 ♥ 我值得擁有 ♥

眼部使用護膚品一向係我最重視, 因為實在太乾太多紋!
之前用緊curel eye gel 真係不夠力, 未夠保濕, 黑眼圈、眼紋更加幫唔到~
在我正打算轉產品的一刻, 收到BE電話有試用, 除眼霜吸引外, 還要是接摩筆! 工作、讀書有幾忙都要試呢款產品~


L’Oreal Paris Revitalift Laser x3
Anti-aging Transforming Eye Cream

L’Oreal Paris 活力緊緻 光學嫩膚
活肌修護眼霜



有看我的文章, 之前幫cosmo girl 拍片都有試用過眼部按摩筆
有時候產品要合自己的需要, 並不是貴的就一定好~

按摩頭配合在使用眼霜時一同使用, 真係好方便
而且這款產品是適合亞洲人膚質使用



盒中盒包裝



呢枝loreal 活肌修護眼霜 紅色包裝, 好sharp醒~!!


一扭開蓋, 已見到按摩頭, 輕擠一下便見到中間有白色眼霜


乳霜質地, 沒有特別香味, 輕輕打圈推開, 好滋潤, 滲透度都不錯


修正皺紋: 含有效抗皺活性成分ADENOSINE,幫助減淡細紋,改善眼周膚質
消除浮腫: 咖啡因配合冰感按摩頭,有效消除浮腫
重塑緊緻: 恢復肌膚緊緻度: 含高濃度3% PRO-XYLANE, 幫助激活皮膚纖維合成,提升眼部肌膚緊緻與彈性


每天早晚於清潔眼部肌膚後使用, 在眼頭位置開始,用冰感按摩頭慢慢拉至眼尾,重複數次按摩,讓眼霜完全吸收。

眼霜很不錯, 很合我心意, 再加上冰感按摩頭, 特別是早上使用精神為之一振!!
用後感覺到眼部皮膚有緊緻的作用, 我會再用按摩頭按眉頭、眉中和眉尾, 都有助減黑眼圈

頭幾次使用後覺得眼有少少刺刺的感覺, 但又不是敏感泛紅的現象
我只認為是眼部皮膚太乾的時候, 使用有效保濕的產品就是有這樣的感覺, 就等如皮膚太乾敷mask的時候有拿拿地的感覺
我覺得眼部皮膚細胞正在運行工作, 哈哈~



呢支眼霜是我近期最愛, 暫時只有用佢~
而且價錢都只是百幾蚊, 值得一試


 
試用產品及產品說明由L’Oreal Paris提供

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...