2013年12月8日 星期日

♥ 人生中第一枝超平眼線筆 + 眼睛護理小心得 ♥

又到聖誕~又到聖誕~
聖誕又就快到, 大家有無打算點慶祝呢? 化咩妝出街呢?
眼妝我認為係十分重要的一環, 又靚又大的一對眼容易吸引到人的目光, 哈哈 

畫眼妝點少得眼線筆呢?
今次試用my princess 提供的Candy Love 持久眼線筆 

佢有黑色及啡色, 一支都只係$29

筆芯夠粗唔易斷, 而且軟硬度適中

啡色原來帶點金銅色, 我都幾鐘意~

眼線筆當然比眼線液易掌握, 數分鐘就可以完成

不用花巧, 眼妝簡單點都可以

除了當眼線用之外, 畫粗一點就可以當眼影用途, 岩晒懶人, 哈哈

第一次遇到眼線筆咁平$29, 一個tea 都食左, 買枝放在化妝袋或公司以備不時之需!
佢筆芯唔硬唔會整痛眼皮, 單用佢都會有少少黑色跌在眼肚, 不過我用咩牌子都會....化全妝就例外喇~


化妝後當然要卸妝, 記住是十分重要~
因此, 我買了日本 Rohto 樂敦 Lycee 小花 洗眼水 80ml 試試

洗眼水適合平時喜愛眼妝又擔心卸妝後眼睛裡會有彩妝殘留及經常佩戴隱形眼鏡的人, 洗眼水有效的清除眼部的彩妝殘留及細菌。

包裝粉紅色真係幾靚~~~我唔like都要讚讚

使用方法請在清潔眼部周圍後使用。倒入5mL(杯子の內側の線止)。臉朝下,將被子對準一邊的眼睛輕壓住。輕輕擠壓凸起部數回臉朝上使用時,注意藥液外流不要持續10秒以上。倒掉杯中的液體、洗乾淨以後按照同樣的步驟清洗另一隻眼睛。洗過一隻眼睛的藥水千萬不要再洗另一隻眼睛。

洗眼水有點涼涼地, 不知道是否確實可以殺菌, 但我長時間帶隱形眼鏡和有時化眼妝, 洗下對眼都好既~~


Candy Love 眼線筆由MY PRINCESS 提供 
http://www.myprincessyoyo.com/ 
facebook: https://www.facebook.com/#!/myprincessyoyo 
instagram: myprincessyoyo

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...