2013年8月13日 星期二

★ Hello Kiki 走過 Wired Cafe 獅子山下 Caffe Habitu ★

終於考完試, 暫時輕鬆一個月 ^^
上星期六去左朗豪坊同我鐘意既hello kitty 影相!! 我覺得今次以香港為主題比上次worldwide 靚好多~
走去獅子山前, 要醫下肚先~XD



早前有bloggers 寫文介紹wired cafe, 我都去左希慎試試

wired cafe是日式餐廳, 日本都有, 地方算大, 近窗邊有海景不錯, 不過無book位就無喇~
menu 食物選擇很少, 意粉、pizza、飯都好似得2-3款, 小食都有既, 但無乜興趣! 因為menu影既食物相好懞好差, 都無心機揀喇~
本來想叫特飲, 但叫左set lunch 配飲品, 又唔可以加錢轉特飲, 無理由一個人飲兩杯野?!
所以放棄特飲, 連$58 都慳番~~

不要單看它的外表是沙律, 其實佢係墨西哥辣咖哩飯~~!!!
味道可以喇, 是我不喜歡辣 



還點了卡邦尼意粉, 失望...
意粉太硬未煮熟, 汁未夠creamy



叫左出名的pancake試試


Mixed Berry Custard Pancake
我唔欣賞佢既style, 個pancake好似未熟, 而且上面好多cream搞到好濕, 感覺好麻麻~
呢間 wired cafe 無 下 次!





朗豪坊暑假喜相逢 HELLO KITTY 走過獅子山下
呢個名的確好長~~不過拍照主題幾多, 有火車站、搭船、大戲、電車、照相館等等
因為影相效果好些, 只有揀假日的下午, 人多每個景點要排隊, 但無辦法喇~~
同旗袍hello kitty影相, 暫時呢一刻kitty 仲未俾人摸黑 XD




火車站, 呢相影得我塊面好瘦!!



鐘樓, 好似上次都見過~






連飛機都有, 不過就見唔到空姐吉蒂



呢個名為"靚靚照相館" 排隊時間較長, 因為佈置得唔錯, 我都影得好開心~~呵


當見到校服kitty我心情好興奮~~真係好cute ar!!! 而且我個日著既衫同佢好襯!!








校服look



仲有呢隻好大既吉蒂號~








好多佈置裝飾都好有心思, 怪不得可以吸引咁多人去影~~~










連鐵閘都有hello kitty 好靚



香港傳統小食, 飛機欖~


仲有舊式茶樓 荷香棲 tim ar~
KITTY化身點心妹, 仲有hello kitty大包賣~~


就連窗都係kitty 圖案!!



條龍好卡通~見到就好好笑



著白色背心kitty朋友仔



Daniel 化身人力車夫, 但佢塊面好似黑黑地




仲有當鋪



再行去food court 既方向, 仲有大戲版kitty & daniel~~我覺得好型!!



係酒店個邊就有電車






係7/F 梗有吉記, 馬姐KITTY去買碗麵先~


倒福KITTY ^^
一玩都成3小時, 又要多謝業餘攝影師好朋友, 影得我幾靚, 呵呵@@ 大機影相真係唔同!


之後去左樂道睇中醫, 就順便在附近食, 其實我好想試佢既甜品....



呢個all day breakfast 真係好大份~2個人share都可以



Egg Benedict 我麻麻地黑松露, 而且配上西班牙火腿感覺有點怪怪地, 但薯仔係好味



墨西哥雞肉薄餅, 有cream, 有綠色的菠菜醬, 同埋辣辣蕃茄醬
都幾惹味



最後就是甜品, 個肚好滿但都想擠一點甜品落肚
Pear Charlotte 以梨子為主角,雲呢拿海綿蛋糕佐以梨子拔蘭地忌廉和梨肉。 



梨味好fresh~清甜不膩


朱古力誘惑, 極力推介!!! 外表幾吸引, 食落都好有內涵
Dark chocolate mousse, hazelnut mousse, chocolate ganache, milk chocolate truffle


Dark chocolate mousse 好正, 感覺一點都不膩。
因為出暗瘡問題要戒甜品, 特別是朱古力, 所以差不多半年沒嚐過朱古力。再次食到, 要好好記住這味道!





 

1 則留言:

  1. 個dark chocolate一睇就知味道好濃烈

    回覆刪除

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...