2013年8月19日 星期一

I ♥ Food Vol. 3 食盡 台日意

很久沒分享我的food photos!! 雖然平時的blog都有滲透美食相, 但呢篇係全部介紹食物架!! 呵呵

咖啡弄 Coffee Alley
銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣1樓B1-B3室


6月時候我已經光顧2次!!~
今年1月已登陸香港, 不過到6月人依然很多, 最少排1.5小時吧~我第2次星期六下午更排了2.5小時


一份報紙menu, 食物相片都幾吸引~














冰鮮果茶
朋友說這個好好飲, 下次有機會我都要試下


冰抹茶歐蕾, 這個朋友說都ok


來了2次都是飲 茉香桃茶, 我實在太喜歡桃味的東東


玉米起士可頌
賣相很吸引, 不過我覺得包類熱食感覺較好, 份量都幾大加上有芝士, 我一個人食完實在太飽


總匯三文治
這個很美味, 像香港的公司治, 有蛋、雞肉、蕃茄、火腿等等~很值得點


現烤燻雞吐司披薩
上面有芝士, 整個吐司變得濕lup lup, 味道一般


strawberry waffle
好期待的一個甜品, 不過最好一上檯就食, 放耐一點就會變硬
不夠在台灣的好食, 而且strawberry下面還有很多吉士醬, 我不太喜歡呢!~
至於waffle我不喜歡太厚, 所以食waffle我的心水推介還是Green Waffle Diner
總結下次會再幫襯, 不過還是等到冬天吧, 夏天在後樓梯排隊一點都不好受



Rondavy's Artisan Kitchen
銅鑼灣耀華街3號百樂中心11樓



選這cafe是因為牆上的painting~


好像置身於花園



不過食物方面我就覺得一般, 而且價錢都較貴
這飲品太細支唔夠呀...


長通粉



還叫一人份的tea set, 味道一般般! 無下次


Gooday Cafe
中環皇后大道中118號5樓


上次event 來了一次, 感覺很好~所以朋友都想試下



牛油紙menu


薔薇洛神花包同粟米湯
薔薇洛神花包比上次event 份量小得很!!! 真係食得不夠痛快, 粟米湯不是太濃



我點了忌廉三文魚汁海鮮意粉, 很喜歡它的餐具, 很美!
食物水準一般吧~可以令jannis有點失望, 哈
不過花香意式奶凍都不錯


仲有俾我們遇到陸永!! (後面XD)



 天然豚骨拉麵專門店一蘭
 銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下H及I舖
7月來臨香港開分店的日本一蘭, 好出名的關係人龍可以排3個鐘!! 不過佢24小時營業, 想食唔想迫就揀零晨或晨早時間XD




我同朋友揀左平日約3時多排隊, 幸好當日天陰陰不太熱, 等待時間約45mins~
除左食麵外, 還有好多產品可以購買的


有顯示座位表, 不過都是由職員帶喇~


佢其中一個特別之處就係獨立位食麵, 後面就有工作人員


全部都可以自己選配! 


麵到了, 油膩度已揀了清淡還是太多油
影相片刻, 上面已凝固左, 骨膠原很重, 正呀!!
叉燒、蔥都好好味, 但麵份量太少, 如果正餐的話就加麵底


另加$12 半熟鹽煮蛋, 製作時間剛剛好, 不會太熟~
呢餐麵 $89+ 蛋 $12= $101, 不用加一。下次會再幫襯 (暫時係香港我認為最好食的拉麵)



Fiat Caffè
銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心G5-G6號舖

銅鑼灣都算高排名餐廳之一, 跟一個附近工作的朋友lunch來試試
除了電單車擺設, 還有跑車~



Ricotta, Figs, White Ruffle, Honey and Olive Oil $95
無花果拼乳清芝士伴白松露菌蜜糖

睇openrice comment 不錯要點來試試, 而且我都很喜歡食無花果
無花果很新鮮, 像在澳洲吃到的一樣, 配乳清芝士和蜜糖感覺便不會膩。而白松露菌我認為是點綴下, 因為我不會喜歡truffle味道, 呵



點了set lunch的辣肉腸意粉, 我戒辣後少少辣都頂唔順~


Carbonara 味道都ok, 因為無花果太好味太深刻, 其他無咩印象



set 入面的dessert tiramisu, 我覺得太多咖啡浸濕蛋糕, 味道較苦, 幸好跟朋友share一半, 否則好難食完
呢餐lunch的確豪, 都差不多$36x 不過食物質素我認為較普通


Purplemind Cafe
旺角煙廠街31號地下

cafe個名已經是特別之處, purplemind, purple是我喜歡的紫色~
在煙廠街不要期待入面的裝修, 係openrice見到再見到實物, 感覺很大差距
第二特別就是呢度有2隻大狗一隻貓, 如果你摸隻貓, 隻狗就會走出來好像要保護貓貓

 
點了set dinner, salad+包+湯+主菜+指定蛋糕+飲品

柚子黑醋雜菜沙律同蒜蓉包, 外表好吸引之餘, 原來味道的確不錯。
未食前因為被餐廳環境影響, 感覺食物應該是麻麻地, 但都幾有驚喜



黑椒海鮮炒意粉, 我略覺得意粉較硬, 但朋友覺得ok
黑椒味很重很惹味



佢主打的牛同羊set dinner, 我兩樣都唔好~
而其他選擇都好少, 飯好似只有一兩款, 所以只好點Carbonara, 這個比wired cafe好味好多, 起碼是個正常的意粉


前面是set dinner的指定蛋糕款, 另加$18可以轉其他cake, 想食朱古力但沒有
只有blueberry chesscake同mango mousse cake



不要看這個芝士餅外表平凡, 其實味道十分好, 好芝味, 簡單做足佢的本份



而mango mousse cake 估不到令我失望, 味道不夠前者好, 而且酥皮餅底超厚食唔到 ><




美食分享又到此為止, 希望你們有機會可以試試 ^^



沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...