2014年8月13日 星期三

你厚厚厚多士! 南龍冰室 ♥ 最正都係菠蘿油

一開始就是為了這個而來! 本來想試羅麥記 (一係屯門/太古 =o=), 最後找到一間有類似食物而且有特色茶餐廳 - 南龍冰室。 


抬頭一望滿是黑白色鳥籠, 好有中國古有特色風味。


再望靠牆一邊掛著懷舊的畫


第一次見到menu咁得意有趣! 成本兒童故事書, 介紹美食都有不同的有趣圖畫, 令人看得津津樂道。


食極唔肥, 我好渴望, 一定要試下你!


金磚焗蕃茄豬扒飯 $79  
焗得有少少過時, 炒飯好乾, 要靠加蕃茄汁入口, 而豬扒一般沒特別。
麵包好硬, 沒有食到, 我覺得好浪費。


主打想試 "食極唔肥" 菠蘿油, 如果2個人只叫金磚飯及菠蘿包又怕不夠, 想來想去最後點這個餐$58 都算抵食!
豬扒公仔麵、炒蛋勝在夠熱, 味道都可以!


至於菠蘿油真係好好味!!! 第一夠熱、第二夠鬆軟 (上面個皮唔會痴實個包) 、第三牛油份量剛好, 不會太膩。
我打文仍然好懷念菠蘿油味道...


整體上裝修十分有香港特色, 鳥籠、百子櫃、掛畫等, 有地鋪同一樓, 人流不算多可以靜靜地享受。
下次有機會再來一定encore 菠蘿油!!!

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...