2011年9月3日 星期六

好友8月生日飯之定食 Doraya

好友Baby 8月生日來了尖沙咀定食慶祝




最出名就是吞拿魚, 但沒有朋友點











本來我想叫天婦羅定食套餐, 但朋友們都有興趣, 所以最後點了天婦羅一客share~我自己就另點秘制雞球定食


天婦羅有蝦、青椒、南瓜、蕃薯等等, 味道不錯!




baby的魚生飯~我都係怕魚子...口感問題, 但是海膽又再嘗試了, 終於唔臭, 無"壓"味架!!!~





我的雞球定食套餐




又是我喜歡別的蒸蛋







初嚐第一、二件感覺不油, 而且好脆口~但吃得多就會覺得熱氣吧





還有點脆雞的鹽


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...