2011年9月27日 星期二

不能滿足自助餐

晚上和家人去了 Park cafe 食 buffet, 因為staff discount 有50% off
計埋加一都係約 $185


主題是 地中海美食海鮮自助餐


Buffet 最hit items, 但並不是本人熱愛.....
味道ok, 而且酒店貼了告示在蠔盤上, 寫著 "均 衡 飲 食", 笑爆!!! 那是叫你們不要狂食生蠔呀!




長腳蟹都算鮮甜吧, 但refill差不多要等半小時以上..!







腸胃不太好, 不能一開波就食魚生、生蠔這些凍食, 唯有先喝熱的蕃茄湯及別沙律~




這個賣相不錯, 原來是炸蛋!! >口< 口感麻麻地, 太硬~




有果肉的橙汁, 味道幾好~~而且我很喜歡隻杯




串燒 - 雞翼不夠香口, 雞軟骨太多肥肉, 粟米ok
要的時候只是放在爐上師為翻熱, 不夠串燒wor!



大大盤的壽司, 太硬~睇見就唔想食







正在等待 焗田螺, 手快有手慢無




熱騰騰~~
熱食沒有多選擇, 飯都是硬不能放進口







這個魚魚卷, 第一次覺得唔錯, 但encore就覺得好咸





然後轉戰甜品部, 朱古力噴泉只拍照~怕很甜...







還有jelly, 賣相不吸引我










見到是啡色, 應該估是coffee味~~這個coffee味很濃, 不錯!




木糠布丁, 不夠凍及太甜~如果再凍少少味道應該不俗




還有waffle / pancake~




我diy既waffle, 自己覺得賣相不錯~~~呵呵
 






這個buffet 選擇不多, 加上味道麻麻, 不值正價$308 (只是平日)
我對食物還算有少少要求, 如果食buffet的話不如去JW Marriot, 美麗華Yamm! 價錢要四百多, 但食物質素已經好好!


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...