2013年9月7日 星期六

最近愛上韓食 ♥ 甜品 ♥ 生活 ♥ 小分享

上星期六突然想食 Jap Chae 잡채 (韓國炒粉絲), 於是跑到位於尖沙咀Hungary Korean

尖沙咀亞士厘道24-38號天星大廈地下B號舖 (時常都有排隊人龍, 我星期六2點到達約等了10分鐘, 之後就好多人~)

呢個小食都要$32, 不過絕對沒有令我失望, 材料都幾豐富, 而且係唔辣架!
還有右上角加$9 plum juice (梅) 飲品, 甜甜酸酸好好飲~


壽司 - 睇到openrice推介, 當時我已經揀左炒粉絲, 如果又叫壽司怕好飽食唔晒
個心十五十六, 諗住揀下雞翼、餃子其他小食, 不過個個都推介既時候點都要試試
可以選不同的材料, 豬、牛、雞、魷魚等等, 我選了豬肉, 這個有少少辣不過可以接受, 味道都不錯!!




午餐食一次豪D喇~~~呢間可以再encore!!




轉一轉台先...依家講下日本菜
是咁的, 我係游游blog抽到麵水拉麵 免費 coupon, 地點好近地鐵站

麵水拉麵 Ramen Menzu
銅鑼灣駱克道470號地下


coupon可以免費享用$80 的拉麵, 我揀左普通湯底, 麵適中~
湯底唔算吸引, 但唔油膩, 蔥好多我幾欣賞, 麵已揀適中我都覺得較硬, 叉燒未夠林, 溏心蛋好味
其實$80 包埋溏心蛋比其他店平少些, 不過要俾錢我會去一蘭食, 講完~



之前係lazybone 抽到amika free blowout coupon, 所以昨天就是港島一天遊~
麵水拉麵 > amika > crumbs > school food



唔熟中環既路都幾難搵, 而且又多斜路, 依家唔算熱既都行到出晒汗, 下次都唔好搞
不過入面裝修幾靚, 有飲品提供 - 香檳、水同茶~香檳! 咁high....我最後都揀左水


我張coupon值$280, 包洗頭及造型, 當然可以揀較低價錢的造型或補錢包埋treatment
洗頭服務一流! 按摩得頭皮好舒服, 不過張洗頭椅有問題, 搞到我背脊濕晒!!! 佢幫我吹左一陣就算, 之後我成2個幾鐘先乾番, 加埋汗水, 我覺得我個人有陣up味...

幫我洗頭及造型呢位哥哥, 個樣好韓國feel 呀!!! 髮尾的紅色highlight好型!!
不過我頭髮太幼, 用捲髮器捲好似唔受力, 哥哥有少少唔耐煩, 哈~


整個過程一小時內完成, 比我預期中快~
我頭髮不太長, 所以是大卷~
仲有我呢衫係sixtyeight買的, 好似$50, 又可以當裙或衫著, 幾抵!!


卷的方向不同, 感覺會較自然



在地鐵來個自拍先!! 前鏡頭都ok bor, 哈哈哈



由cwb到中環, 又跳番cwb~
好耐無食crumbs yogurt, 原來已漲價到$33 (普通, 有2個toppings), 今次送曲奇餅碎
揀了mochi 燸米滋同桃, mochi 真係超級好食!!!~~~


我份人好簡單, 有得食就開心!! yeah!!




晚餐就來了時代廣場13/F SCHOOL FOOD試試
係openrice爬左文, 所以6點就來拎飛先, 都等差不多20張檯, 之後逛逛再上來等, 大約6:45 有位, 要8:00交檯




食物款式不算多選擇, 沒有炒粉絲
飲品價錢都幾貴, 普通凍檸茶要$2x, 較有特色已經是$50, 再一jar 要$88 (呢個4人點會較化算), 幸好有水提供

今餐好有殿粉質, 有飯、年糕、壽司, 一定飽!


蛋包飯, 茄汁好開胃, 還有泡菜、火腿等, 少少辣辣地



卡邦尼年糕 - 完全是卡邦尼味道, 不過我覺得同年糕唔match, 或者我不喜歡年糕的質地



紳士先生 (韓式餐肉及芝士雞蛋飯卷)
呢個超級推介, 要趁熱食味道最佳
咸咸地韓式餐肉與雞蛋飯卷味道中和了, 還有泡菜, 不過我好似唔覺得有芝士



呢個都可以encore既, bye bye~~



沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...