2013年9月15日 星期日

L’Oreal Paris ☆ 顏色奪目 + 實色易塗 ☆ 盈彩晶亮甲油

一個星期六下午, 在尖沙咀某cafe在品味咖啡
今次當然不是介紹咖啡吧, 而是...


 


而且指。甲。油



L’Oreal Paris Color Riche Le Vernis
盈彩晶亮甲油
$40/5ml 一枝

第一次寫指甲油試用~~申請因為顏色好吸引、好實色、同不是閃粉 (洗都方便d XD)。
5ml 咁細支既size好岩我, 不過$40 感覺上貴左少少, 如果專門店生日有7折就抵好多。



12種色調 - 我最想抽到藍、綠、橙都中左~~






後面已註明色號及名字







掃頭比一般的闊及扁身, 取適當指甲油, 在甲面掃一下就差不多完成。


呢隻綠色原來有少少難handle





透明玻璃樽設計, 方便看到餘下份量

好少搽呢隻桃紅色, 睇落去好似不錯, 但我自己有少少不習慣, 不太喜歡粉紅色系列...

甲面好順滑, 都幾有光澤度




至於藍色同橙色我都好喜歡, 而且每款顏色塗出來跟原色好接近, 實色度好高


 





送上一張5隻色都搽晒俾大家睇睇



初時未知道什麼時候有試用, 所以剪左指甲!!! 效果不太好, 而且我太少塗指甲油, 相片希望唔會嚇親大家喇
產品及有關資料由是次產品由theZtyle.com 提供


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...