2013年9月9日 星期一

化妝 ★ 眼影+ 眼線筆 + 胭脂 + 卸妝液 ★ 小分享

好少打呢類型文章, 當中是自購或禮物~沒未要打文, 嘻嘻...
希望小小分享希望大家鐘意

Maybelline New York Hypercosmos eyeshadow BU-1
自購 - 萬寧2件75折下購入 



counter有得試, 但我缺乏經驗, 結果..... 



顯色度不高, 我以下眼妝要用手掃好幾次才有色, 所以好失望, 或者我唔識用 :(



Maybelline New York Hyper Diamond GY-1
呢個係上次BE網上填Maybelline問卷送架~


顯色度好高, 好鐘意, 用掃輕輕一掃已經好上色~我只用了左灰色
眼影有5格但我唔識點運用, 哈 XD 要上網研究下
但我見萬寧好似已經無得賣...


Heroine make eye remover 剛好用完~
在4月生日月在LOREAL 購買呢隻remover有7折, 而jill stuart 就係家姐俾我既小sample



上網睇都好多人讚 loreal, 不過令我好失望...
我覺得卸妝力度不及heroine make, 要抹好多次, 而且較重油份, jill stuart 還比佢好一點


Make Up For Ever Aqua Eyes liner
呢個係BE網站抽中架~mini 版好cute, 又方便帶出街


好易畫, 筆芯好軟, 畫眼線好舒服


筆芯較粗, 所以延長眼尾眼線效果不太好
剛過去的星期日在家用了eye base再畫眼線, 出去食左tea同dinner, 其餘時間都在家
我係油眼在大約8小時後, 眼線除了已較淺色外, 有部份眼線跌在眼肚尾
如果我出去行街個眼肚會仲黑!!



Shu uemura 持久啫喱眼線筆 - 啡色
係上次去event 得到 (由植村秀提供, $190)
完全唔覺得似啡色, 筆芯好幼, 只可以扭出不能扭入, 所以要好小心



呢支係eye gel 同 eye liner 混合體, 筆芯軟畫上眼沒問題, 而且好幼方便畫眼頭及拉長眼線
不過呢支筆頭好幼, 所以消耗好大, 好快用完
well 用呢支眼線筆我都會有些跌在眼肚




為了眼妝更持久, 用完eyeliner pencil 後,我都會再用heroine make eyeliner 再畫一次, 咁樣一定唔會跌
而且呢支筆尖好幼, 初學者都好易handle, 用後一直是我心水, 暫時唔會轉 

Heroine Make 膏狀胭脂 03色
上次event 試過感覺不錯, 我一向用NARS orgasm, 不過覺得帶出街好麻煩
呢支細細支用手搽就可以, 而且淺粉紅色都適合我, 不過持久度就一般喇!!...


個妝完成左喇!! 眼線只用上植村秀及heroine make
呢家興帶頭cool, 我都買番個平平地趁下熱鬧先~~~但帶得耐唔舒服...
個cool 同頸鏈係旺中買, 每樣$35, 都算ok~~

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...