2013年9月20日 星期五

Erno Laszlo。期待太多

較早前U beauty 抽中出席 Erno Laszlo event, 未去之前真係好開心~~~因為我真係好期待想試佢好出名的潔面皂...



當日有介紹到潔面皂使用方法同潑水法, 還有model 示範peeling 同面膜粉皇牌產品



已經遲左開始, 本來打算大會有飲品及食物提供, 點知!!!....
等Erno Laszlo present 完, 原來要整cupcake!! 8點幾先有水同3件好細的fruit tart食, 好多bloggers都係收工趕過來, 仲要挨肚餓個下我真係好唔開心
我知道租借個場easy123 係整蛋糕公司, 所以cupcake一定要整....
不過當日都好高興識到新朋友yuki~~


event 已經超時45mins, 最後得到的試用品?! 還是sample?!
個一刻心情簡直跌落谷底, 係event 介紹黑色潔面皂有幾好都無用, 因為連小小sample 皂都無俾bloggers試, 無野好講~


Erno Laszlo Transphuse Day Serum
抗衰老產品, 香味不太喜歡, 但都幾快被皮膚吸收



佢保濕度提升都做得不錯



Erno Laszlo Luminous Intensive Cream
用完保濕度仍然一樣, 而且質地太潤, 適合乾性皮膚或冬天使用



Erno Laszlo Firmarine Moisturizer SPF30
佢推介隻防曬好透薄好正, 但對我來說並不是! 太潤太lup, 好似焗住皮膚



Erno Laszlo Firmarine Night Cream
呢款面霜香味我都幾喜歡, 比另一款較好, 質地水潤較清爽!



其實Erno Laszlo都送左呢個面部護理, 不過我打電話去book 差不多好多日子都full 晒, 幸好可以俾我預約10月日子
所以我唔等出文先...

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...