2014年9月9日 星期二

來自星星的大廚 ✩ Little Twin Stars x 100 BITES ★ 追加Sanrio星級甜品學府

lalala~ 係 Little Twin Stars 粉絲應該會知道朗豪坊最近有間同little twin stars crossover的主題餐廳


繼Melody主題餐廳後 (ishiyaki+ café), 在9月1日至10月31日同層10樓也有期間限定的Little Twin Stars x 100 BITES。


100BITES 是屬於滿記旗下, 不過每次都是經過而已。
店11點開門, 我大約在9月6日星期六約12時到達, 那時候已經只有晚餐籌 (有3時段可選18:00/19:30/21:00, 每節約1X人)
如想試lunch or tea set, 就要10時半-11時到達守候拎籌。就算未能有時間拎籌的話, 都可以walk in排隊等, 不過要待拎飛的入座後才能安排位子, 我應該下午茶時段2:30後walk in機會大些, 加上套餐價錢便宜點。


拍了lunch set 及 dinner set 給大家參考, 方便出餐的關係, 全部都是set, 沒有單點的。而且每人要點一個套餐, 至於小朋友是否計算在內就不清楚。
$100內的lunch set 選擇算多, 我認為主打都是waffle、coffee、cup cake。


而dinner set 確實有點貴, 味道方面請繼續看下去, 最想試就是coffee同waffle~


後來才發覺得意的星星厚多士都不在lunch及dinner set中, 上fb一問原來tea set 才有, 我想我又要去食多次....XD


我選擇了6時晚餐時段, 大約15分鐘前到達, 很快已經清場及安排入座。
因為第一輪入座的關係, 有幾款主題檯都可以給我拍照, 幸福!!!
這檯約坐2-3人, 是面壁對著 little twin stars


如5人以上有機會安排以下2款主題檯~~超靚!!!


上面有燈打光, 點影都咁靚喇~


朋友到訪過melody主題餐廳, 有大大隻手抱melody公仔拍照~
twin stars只有一對小小的, 不過也不能放過拍照~


四周不論是牆壁、檯、裝飾、menu等等都有little twin stars, 一絲不苟, 未食已覺得值回票價。


檯也有不同款式, 我旁邊的是一對twin stars 超靚sssss


朋友點的凍飲所用的杯墊, 也要給我玩樂一番, 不過走的時候忘記帶走, 嗚嗚...


Kiki 椰子菠蘿特飲, 代表弟弟Kiki的藍色好有夏日感覺, 不過朋友的評語就是 "好甜..好甜"...


Kiki latte 個樣超掂!! 晚上我一向不喝咖啡怕睡不著, 因為你我要破例。


味道ok~本來最後甜品waffle到才一齊影相, 結果公仔化了好肉酸~


前菜: Caesar salad 配 三文魚 或 雞肉
菜算新鮮, 不過醬汁過咸, 三文魚ok, 雞肉是鞋的, 其實卡通人物主題餐廳, 都不要對食物期望過高。


主菜: 卡邦尼長通粉 $168 set
沒有卡邦尼味道, 長通粉比出面的餐廳較淋身, 我幾喜歡, 而蘑菇味道OK, 還有星星的紅蘿蔔片。


主菜: 芝士嫩雞扒配薯餅 $188 set
雞扒是由雞胸肉, 一點都不嫩滑, 而且是"鞋"....你可能會說雞胸肉梗係鞋, 我當然試過滑的雞胸肉才有此評價!
而薯餅炸粉過厚, 薯仔份量好少, 相比下麥當勞薯餅好食D!


原來套餐還有這芒果mousse cake, 一個字 "甜"....


我最想食就是士多啤梨waffle 配雲呢拿雪糕, 套餐另加 $68 享用。


除了咖啡外, 這個我覺得最好味及有驚喜, waffle 算鬆軟, 配合雲呢拿雪糕 (有2球)、士多啤梨生果、醬汁味道好夾, 略嫌雪糕份量太少了。


一邊牆掛滿100 bites的杯子


亮點當然是twin stars


Little Twin Stars 雙胞胎, 弟弟叫做Kiki, 姐姐叫做Lala。Kiki有藍色的頭髮而Lala有粉紅色的頭髮(有時候Kiki的頭髮是咖啡色而Lala的頭髮是金黃色)。是日本Sanrio 1975年創造的卡通人物, 他們的生日是12月24日。
其實我不算超級熱愛 Little Twin Stars, 因為家中地方小一向都不會買精品。而我都是幾年前才知道他們叫kiki n lala, 而我這英文名在中二已有, 因英文老師要求, 想不到就隨便改了一個 (kiki就是當年看y2k其中一個女主角的名字), 哈哈。
最後不少得在門口位置跟Little Twin Stars們來個合照, 就算不用餐也可以排隊影相的。


除餐廳外, 朗豪坊不同層數也有Sanrio卡通人物, 就等我跟大家分享下~
12樓就有hello kitty雪糕車


而10樓外面就懸掛Sanrio的各款人物。


拍照前可以先到4樓換氣球 (有工作人員會展示QR code 或 上langham fb 登入game就可以了)
排隊人龍都幾長, 比其他單拍卡通人物還要長, 不過都算快, 約 15-20mins。
遊戲是選3個最喜歡的卡通人物, 第一次抽中XO (不是3個志願), 排我前面的幾個路人都一齊抽到布甸狗, 想跟我交換。
而朋友抽到的是melody。
很多人守候換氣球附近, 希望能交換到心儀的卡通人物, 不過little twin stars真係少之又少, 每次開口都被人sss拒絕了...
我在附近見到有班人拿著3個hello kitty, 用melody成功交換了。(只有melody同twin stars是雙面氣球)
little twin stars我只是問人借來拍拍照~都算還個心願


至於4樓當然是Sanrio卡通人物集中地, 可能開了一段日子, 人流已較少, 每個點我大約排4-5個人。


我覺得hello kitty 佔的佈置比例較多, 我手持kuromi氣球另一面就是melody



kitty n daniel 有star chef awards, 哈哈


twin stars 今次都整得幾靚!!!


以調酒作主題, 後面有strawberry soda mix配方, 睇得明嘛?




每個卡通人身的主題都幾新鮮得意, 不熱愛都會想拍照。 


XO我都覺得幾可愛!!


想拍照和到主題餐廳就要留意日子喇
1/8 – 14/9 Sanrio星級甜品學府(4樓) 
1/8 – 31/10 Sanrio大型甜品派對(9-12樓) 
1/8 – 31/10 Hello Kitty雪糕車(12樓) 
11/8 – 31/10 Pom Pom Purin布丁店(9樓) 
1/9 – 31/10 Little Twin Stars主題餐廳(10樓) 
26/9 – 31/10 Bad Badtz-Maru蛋糕店(10樓)

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...