2014年11月10日 星期一

放題推介 ♥ 大瀛喜 ♥ 炸物壽司魚生 yummy yummy

其實食大瀛喜放題已是9月的事, 因為食物高質素、經濟價錢, 一定要跟大家分享一下~
一直未能抽空去寫, 所以拖延至今.... >< 

um..飲品list有點遜色, 樂天、康師傅一向較少飲用 


先來小食: 豬耳、蟹籽沙律, 每款份量都小小, 可以每樣試些又不會太飽肚
豬耳極似米線鋪食的那款 (普普通通,可不點), 蟹籽沙律 (都幾開胃)

繼續小食: 炒雜菇 (不愛食, no comment)、冷麵 (伴芝麻醬味道不錯)


大瀛喜精選之一出場了~魚生併盤!!
食放題, 食物賣相的確十分重要, 依家什麼都是相機食先~賣相差的話食慾都減幾成吧
賣相掂! 質素方面都不錯
三文魚魚生夠肥大肉厚、甜蝦幾新鮮、不過吞拿魚未融雪好冰凍...


大瀛喜精選之二: 卷物、壽司類
如果魚生同壽司給我選擇, 我會先選壽司~~飯桶....
而且壽司款式都相當吸引, 無辦法抗拒呢~
香芒和風卷、芝士鰻魚卷、蒜香和牛卷、灸三文魚壽司、肥美帶子壽司每件賣相好精美, 材料新鮮, 味道當然不錯, 每一口美味, 令人不得不食指大動。


大瀛喜精選之三: 炸物
炸物一定要點, 熱騰騰炸起即時上檯~~差不多全張紙的炸物都俾我們點清
左起紫心香芋丸 (甜甜的夠煙un, 值得encore)、吉列蠔 (我沒有食...)、芝麻雞翼 (好好味呀! 雞翼皮外脆、加上芝麻香味, 內裡雞肉嫩滑, 又係再encore item)、一口芝士 (拉絲的感覺超捧, 芝士迷一定不能錯過, 又係要encore)、吉列薯絲蝦 (又係相當正, 同茶木的有得揮)
全部炸物都很乾身, 沒有過多油份~推推推介

串燒: 雞肉、雞軟肉 (鹽燒夠惹味, 推介)

燒物: 朋友推介燒有機菠蘿, 其他的就沒特別就不細講

因為炸物太出色, 天婦羅有點比下去, 雖則味道都不錯...XD
至於我最愛的粟米, 粒粒黃色圓潤, 好好味~~~


鯖魚沒特別


食得太多生冷食物都對身體不好, 所以點了個日式蟹粥暖暖胃
蟹仔都算鮮甜, 粥較稀但可接受


到最後甜品方面, 跟飲品一樣有點遜色
雪糕是雀巢...據聞如生日可享有haagen dazs雪糕 (可以留意 fb https://www.facebook.com/daieiki)~
奶凍、燉蛋、tiramisu蛋糕等都一般般吧, 是new york chesscake 較ok, 而且選擇款式很少, 未能滿足我甜怪


當時價錢是$198另加一 (星期二食), 好似星期一至三較平, 四五六日較貴
食物水準比起約$250以上的放題還要好, 而且坐得幾舒服, 檯與檯之間不會太擠迫。

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...