2014年7月13日 星期日

未夠半年已爛的bra bra, 好失望! Braologie

一直都想分享Braologie bra, 但太懶未有行動, 因為發生一件事我要即刻出文...
胸圍對於我是貼身的物件, 咪咪已經細所以我要更加好好保養佢地, bra我絕對捨得俾錢買! 唔同衫可以幾十蚊件就算~
選的都是幾百蚊....此終一份價錢一份貨~


上年開始有這個Braologie出現, 邀請好多bloggers試著, 見到好多好評, 所以決定去試身


這個牌子跟其他不同, 要先網上/電話預約 (可上門/到佢專有fitting room試)


2月10日到了cwb的fitting room, 一間商業大廈其中室, 有私隱度, 有一個人全程serve你, 綠色的地毯有種好舒服的感覺
佢教我正確著bra及撥肉方法, 建議bra要按時更換, 我記得如果3個bra就大約7-8個月後更換


我買了2個, 當時沒有什麼blogger優惠 (唔抵..), 每個約$3xx
還有試身後不是即時可取貨, 要等佢倉庫出貨, 係courier送貨, 用紙箱pack住保護性都不錯!


佢可以選的款式顏色好少, 得肉色、黑色 (下圖) 及黑色lace
已習慣穿矯型的bra bra (特點大塊布、杯位較大、幾個扣, 哈XD) 
之前穿的心口位頂到好痛.....所以想轉下其他牌子




為了更耐用, 我也買左洗衣粉浸洗, 之後再用毛巾印乾


比起peach john 的款式 (有時特價買好平), braologie 著左個型好好多!
我係平胸, 不過起碼著左braologie 自己覺得好睇d 先呀
同埋唔會好似其他牌子的矯型太緊谷胸, 著得好舒服!


將胸的肉好好包在杯內, 鬼鼠肉都會收埋


隔了10天, 我即時訂多個可以有3個替換~而且用埋$50 coupon 更抵


今次係用黑色公交袋, 寄香港郵政


分享了種種對Braologie的好感後, 可惜一個原因令我好難再回購!
就是7月初發現其中一個bra bra 爛左 :(


我在7月6日都whatapps 左braologie 公司問個明白, 佢解釋因為我太耐前購買 (我2月), 如果4月有機會換...
加上我詢問過我的手洗方法無問題, 只是5個月就爛我真係接受唔到.....我著過好多牌子的bra, 可以說好少出現這個情況, 只有個型變左我掉...
如果braologie bra 放係機洗....唔知耐用期又係點...好多女士都放在洗衣機洗, 好似我手洗的都少之又少


立係公司立場, 咁耐無得換係好正常, 不過在於我立場著左未夠半年的bra bra, 我唔會再買! 
每次見到D相我都嬲嬲地, 轉牌子~~哼

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...