2014年7月21日 星期一

My First 泰國遊 20130425-0428 (Day 1 dtac電話卡/Super Rich/Yum Saap/Amara Spa/Kobune)

我一向怕熱、怕曬, 又唔識游水, 所以陽光與海灘的國家與我無緣...
誰不知上年2013年我個蕃薯家姐話我生日準貼我一半去旅行wor, 那時候又岩岩失戀, 出去散下心都係一件好事~
2013? 你無睇錯, 係我超懶 (藉口中間一年進修Diploma、又要寫試用文呢)...
今日放假就打算去清一清自己想寫的文章

你見到我同麥當勞叔叔做呢個手勢實估到係咩國家 XD
就是泰國 sa wa di ka

當時正是潑水節, 好多機位都full晒同貴, 最後在專業旅運 (唔太鐘意呢間, 但無選擇) 訂酒店+機票package $4900一個人
我覺得都幾貴, 不過我只有4月尾既期ok (5月要番學), 咁突發的旅行, 要俾貴D都無辦法~
揀左班晨咁早0705 boarding time既機, 因為下午機又貴幾舊水, 好彩搭第一班A43車趕到
飛機椅又幾colorful幾靚, 飛機餐繼續唔好食


機程約1小時40分鐘, 泰國比香港慢一小時, 記得較番隻錶先
泰國Bangkok機場都相當大~~

首先一定要買張電話卡連上網, 我們在機場內的 Dtac center 買 happy tourist 3G卡
要出示護照登記, 個plan 包100 baht free call 同 7月內無限上網 (3G/wifi)
依家出外去旅行上網真係好重要, 除左可以fb upload相、同朋友whatapps, 最重要係可以上網搵資料, google map 唔會蕩失路

由機場到酒店, 選擇一個最平的方法, 搭Airport train 再轉 BTS (即係香港mtr)~
去到車站買車票, 建議搭藍色線車, 只有一個站連接BTS, 就是尾站的Phaya Thai, 費用只需45Baht!
由機場到Phaya Thai約30分鐘車程

我們搭的便是藍色車, 紅色的是EXPRESS, 直逹連接MRT的Makkasan!

Airport train 出來看到的藍天白雲

到達尾站的Phaya Thai 落車轉BTS, 太口渴求其買杯野飲, 不過唔好飲....
去泰國有個壞處就是不是每個地鐵站有扶手電梯, 慳錢搭火車就是要自己拎行季上上落落, 係一個體力的考險。

由 Phaya Thai 搭到去酒店 Ratchadamri站 只有一個站

月台上都不算太擠迫, 可能不是上班下班時間~

揀 Grande Centre Point Ratchadamri 酒店原因除左近機場外, 就是與 Ratchadamri bts 站約5分鐘路程
直行一段路轉右就到酒店喇!!~~~

153/2 Soi Mahatlek Luang 1, Ratchadamri Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330
Tel: (662) 670-5000

五星級酒店真係唔同, 好靚好grand~
雖然不是大部份時間留係酒店, 難得去旅行當然要嘆, 唔好太待薄自己。
而且我有少少潔癖, 我怕3星4星個d dirty有小強呀!!!!!~~~




check in 後上房, 如果有酒店人員幫你拎行季上房就要俾小費
我地第一次就中招....
入到房好大好舒服呀~~~~

望出去個view都好正

可以煮野食, 洗衫又得~插頭係3腳唔駛拎travel adaptor
床旁邊有張梳化, 因為我唔記得影成張梳化, 只好擺有我個人搽野既相上去 XD


休息一陣就去對換泰幣先, 其實之前係香港沙田 生生 (沙田中心三樓商場22K) 我都對換左少少先 (好似最少HKD1,000)
上網睇話Super rich 對個rate高D, 近central world 附近一個商場 (又係搵左一段時間)
Super rich 橙色招牌果間
Superrich Address : 67,69 Ratchadamri Rd. Lumpini, Pathumwan Bangkok. 10330
25/4 對HKD5,000 rate 3.7
27/4 對HKD2,800 rate 3.73

之後想去食雞飯, 又係搵左好耐都搵唔到, 2個都係路痴無辦法
於是求其入番商場big c 食野填飽肚先算, 因為實在太熱又曬無心機了~
呢間 Yum Saap Ratchadamri (我keep晒d單成年, 所以可以搵番價錢同資料XD)
左上排骨湯同飯 $85 baht
左下沙律 $55 baht
右係炒金邊粉 $85 baht
估唔到水 $15 baht同冰 $6 baht要收錢 
味道比想像中好, 個排骨肉湯幾好飲~泰國好多收費要俾7% vat, 不過就無加一

黎到泰國梗係要做spa, 今次4日3夜行程, 預左2日做spa
Amara Spa Co., Ltd
496-502 Amarin Plaza 3Fl., 22,23,25 Ploenchit Rd., Lumpini Patumwan Bangkok 10330 Thailand
住呢間酒店實在太方便, 都近大型商場central world, big c, 其實行去就可以, 連搭bts都唔駛!
臨食晚飯前做個spa先, 搵呢間Amara又係搵左一陣, 第一日真係唔太熟路~
Amara Spa 係個小商場內, 點解揀佢? 一來近酒店, 二來想試下用jurlique產品做facial~~
幫我做facial既時候手勢超級溫柔, 掂你塊面好似R痕咁, 仲搵紙巾撩我鼻隆, 我受唔到打噴嚏, XD
facial無乜特別, 只係幫你面部按摩一下, 而body massage 都一般喇, 所以我都唔推呢間
價錢約 $1,680 (現網上價錢$2,000 8折後) 又要俾埋貼士, 真係唔多抵


晚上未決定食什麼, 只是周圍係商場逛逛

想食日本野, 不過想試個間超貴, 於是又誤打誤撞去呢間
叫左set 3

另叫杯飲杯, 無咩印象, 應該唔算好好飲
沙律ok, 魚生飯我一向唔好, 覺得佢好怪, 鐘意食壽司多D

不過呢個 海膽紫菜炸魚蛋卷 唔錯

隨後行下商場, 睇到wacoal, levis 都唔係好平無買...
蕃薯家姐買左好多boots 洗頭水、護髮素、沖涼, 唔重唔買, 其實我地2個人得一個o急, 佢無諗過走個陣無扶手電梯要拎o急上去....無言


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...