2011年10月16日 星期日

是日好煮意




這幾天家人去日本旅行, 只剩下我一個 (無辦法無錢無假期....留番xmas去澳洲嘛)
難得自己一個人, 有機會學下煮野食~
今次想煮意粉, 但醬汁方面覺得超級市場買的一罐罐玻璃個隻唔好食, 但自己又不懂調醬汁
就想起金寶系列應該幫到我....

上金寶網站, 有好多食譜可以參考~~





就依照這個食譜來做吧





卡邦尼蘑菇 (特色醬汁系列) 因為新出的關係, 我跑了第4間才找到.....=口=
$24.90 / 3 罐




還有意粉 $14.90 / onion $3.90 / 金妹牌煙肉片 $26.90 / 中國白蘑菇 $9.90 (其他要$2x 我覺得不太值)
總數約$80, 如果一個人的份量最起碼可以食4次或以上...好化算~但會好悶!!!....







上面應該是2人份量, 我一個人只有...
醬汁 1/2 罐
意粉 隨意, 唔知份量 XD
洋蔥 1/4個
煙肉: 2條 (煎完會縮水左一半, 所以我覺得3條都可以)
蘑菇: 2粒 (份量較多)


還有雞翼幾隻, 用油、鹽、糖、胡椒粉、醬油 醃約半小時至一小時




今次意粉的多了些, 下次可再減




為了拍照的關係, 特別用了soyjoy碟~~美!
味道較淡, 因為我之前沒有試味....=O=



還有煎雞翼, 不過我覺得味道較淡....男朋友叫我可以下次可加雞粉醃








上星期是爸媽3X週年的結婚紀念日, 家姐好有興致買個蛋糕慶祝
A1的確不同, 連包裝也特別美...

 




係甜蜜蜜 蛋糕, 海棉蛋糕配上鮮忌廉及雜果




外面全由白朱古力片包圍著, 不好甜所以大家都沒興趣 XD
但對它的期望過高, 我覺得味道一般~忌廉味道有點怪, 俾我選會喜歡美心的天使蛋糕!




之前男朋友在機場DUTY FREE買給我的kiwi酒, 終於記得拎o黎試下~
個樽都幾得意! 值得收藏



但味道好怪, 像藥水一樣, 所以加seven up會好味D




沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...