2011年10月18日 星期二

三小時嚐盡 ♥ 博多一風堂 + 博洛尼亞 + Smile Yogurt ♥

今天跟朋友預祝生日, 一同三人首先來到博多一風堂。開業不久, 已有頗高的評價, 所以很想來試一試。
平日已經要等位, 更何況是假日?! 我聽說之前要等2個鐘先有得食....

第一站 ♥ 博多一風堂 Ippudo 

木檯面俾我的感覺 - 影相都幾靚~哈











豆腐泡菜煲? ...不是太清楚名字
不算辣, 豆腐不夠滑, 麻麻




一風堂風神雷神脆炸雞(甜)
厚粉, 不是我杯茶....







炸餃子 - 比之前2道的味道好, 都是一般吧




明太子雞翼 - 炸得幾脆, 還可以







辣肉味噌拉麵 加蛋 - 辣度小



白太元味拉麵



我自己認為一風堂拉麵不算太好味, 或者期望過大~
叉燒同拉麵煮得未夠林, 蛋只是全隻蛋, 並不是我常食 "切開一半的溏心蛋", 味道又不是好





前往海港城方向, 擺設好cute呀!!!!




為的只是想取bare minerals sample吧, 因為有好幾人在等試色關係
我不想等所以BA問我想要透亮還是遮瑕度高, 我當然想要後者! 就給我一個medium beige





既然順路, 倒不如去LCX......其實我還肚餓!!! >口<

第二站: ♥  博洛尼亞 BO-LO’GNE Café & Bar





就是上次在中環店想試但又遇了裝修關店...現在TST已有分店








右邊甜品真係太精美!!! 下次有機會再試





我主要想試佢的 日本81層丹麥麵包

這個是 蜜糖. 雪糕, 麵包









朱古力. 香蕉. 忌廉. 麵包 - 我覺得太甜吧~





俾我分開4份後, 雪糕還可以完整, 超讚!! 是我既技術, 呵 XD
麵包味道有少少咸, 與雪糕. 蜜糖的配搭都算OK~ 2者比較我會喜歡蜜糖雪糕





本來打算買方包取走, 但個刻不是太想吃, 再等下一次吧






第三站: ♥ Smile Yogurt & Dessert Bar

在第2站的時候, 有想過是否去~因為真係好過份!!!! 一晚食咁多餐, 但友人話好味 >口<, 所以一定要飽過去試吧! 不知道下次是何時!~

單看diaplay已經好想吃! 時間差不多十時 (十時半關門),  仍不少人排隊~












口味約有8款, 每款口味也有詳細的口味配搭圖。而且價錢都不是便宜, 起碼要$45 或以上。真係幾好賺!

















左起: Chocolate Lover, Mango Fever, Fruity Fruity





只有一個店員在工作, 負責收錢後就要一次過整幾杯乳酪, 前後差不多等要5-8分鐘~
最主要吸引我的地方是賣相十分精美, 好想拍照~
主打乳酪味道還可以, 如果質地較杰會比較好 (好似crumbs), 不會太快溶! 雪芭生果好好味~
今晚真係飽喇!!!!

1 則留言:

  1. bare minerals點先拎到試用 ?
    [版主回覆11/05/2011 21:33:43]you can print coupon from other blogger
    http://blog.yahoo.com/horlickho/articles/88531#
    but I don't know still have it or not

    回覆刪除

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...