2011年10月14日 星期五

Set A: 士多啤梨乳酪 + 蝸牛

一星期總要有1-2 peeling + 1-2 mask~
每星期不同的配搭, 既開心又美麗!



今次首先介紹係:

Laneige Strawberry Yogurt Peeling Gel

購自korea, 都是百多元入手, 好抵! 150ml有排用~~
在香港sasa/卓悅也有, 價錢好像也是百多元
其實呢個系列還有yogurt mask, 用完塊面好滑好香架!!!




無論顏色、香味也極像乳酪, 真係好想食呀!!!
做完peeling後, 皮膚就會又白又滑, 感覺好乾淨!  我敏感肌面頰用完有少少紅, 所以每次用在面頰的份量都好少, 主力在額頭、鼻及下巴位置
摔到好多老泥的物體, 面部感覺輕左~白左! 正! 





做完peeling, 當然要敷番個mask先~
Missha 蝸牛再生片狀面膜 就是同事帶回來的手信
不得不說, 現在韓國的蝸牛護膚產品十分hit~~都相繼在香港出現, dewy tree也有!






上網睇forum 香港賣$2xx 一pack, korea只是$65 一pack~




有幾3D先..




後面已有詳細的用法, 主要都是看使用方法: 洗臉後, 化妝水後用, 敷15-20分鐘
而且是against animal testing




一張mask, 沒有白色紙托, 中間有一條好深的剪裁紋, 唔通這就是3D?




我覺得最特別是處是 mask可以兜住個下巴~
因為中間條紋的關係, 我覺得鼻位不夠貼服, 未能fit到我面形~




但是保濕度一流....!!!! 敷完額頭幾粒暗瘡即時收細左



沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...