2012年1月22日 星期日

慳家之選

工欲善其事 必先利其器 我想大家應該都好清楚喇~

有好的化妝掃, 化個妝都有所不同, 當然也要配合技術及化妝品喇~呵 ^O^

別以為我這個Bobbi Brown的化妝掃set 好貴呀...其實只是山寨版 @@!

Y拍下來只是$99 一套 (10枝), 簡直抵到爛~~!!! 一試無防, 就算品質差也不會心痛吧!







有化妝袋, 十分方便帶出街、外遊~
每枝都有套架, 就算假貨都包裝精美





摸上手毛質地都不錯










這個粉底掃真的不錯, 毛質柔軟不吉肉, 很好用!! 可以取代我既圓碌碌化妝掃~
現在每天都在用呢~~






估不到這個遮瑕掃咁細小, 對我沒有用, 我想買肥大concealer掃, 大家有冇心水介紹?
應該也可當唇掃用






眉掃頭幾次用質地都頗硬, 之後還可以吧~






然後碎粉掃有少少吉面, 而且有甩毛的情況






現在用的是covermark 碎粉sample都不錯






其實不清楚bronzer的用法, 我估大約是打陰影用‥‥毛質也不錯呢





眼線筆我會比較喜歡斜角多點, 所以這個會較少用






眼瞼掃毛質地也是順滑, 刷頭寬大可以掃暈整個眼窩, 不過暫時未有機會用上 






這個眼影掃好用, 掃上的眼影好上色!!! 讚!!!






也是眼影掃但沒有以上的那麼好用





胭脂掃質地有少少吉面, 未算太好用

 




總括來說, 這套bobbi brown都算是抵用之選~




還有早前去了Jusco 買東西, 現在已不是$10店, 已經加價到$12





$12 / 10個粉撲, 好抵玩~連洗樸水也可以不用買





這個睫毛夾也不錯, 弧度都算適合我, 而且幾有彈力!!





最後就是襪褲, 之前在forum見到comment 質地都幾厚, 所以想試下~







預祝大家龍年快樂~~

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...