2012年1月24日 星期二

新年拜金妝

新一年又來了, 祝大家身體健康! 心想事成! 工作順利!

單身既今年搵番個伴 (記住圍桃花轉, 我試過係work架!)

拍緊拖既就快D搵埋天窗~

結左婚既就快D生個龍B~~





年初一下午去左男朋友媽媽家拜年, 因為每年都會去我二伯家食晚飯
所以今次順道一次過係元朗去2個地方, 好方便~~YEAH!

今年只買了這套新衫, 都是隨意見到合心意才買!
粉紫色的是$85, 而黑色底衫就是$70~價錢都算很抵!





後面的設計都算特別~






至於鞋方面都是最近才買到2對合心水, 都是百多元~~
我終於買到一對可以包埋褲既boot~





還有這對波波boot, 都幾cutie呀!!!
而且可以反上來另一個著法~






新年最好化下妝, 個樣都精神D嘛!!!
剛睇左一個youtube, 眼妝以金色為主, 所以今年就試下化~~

Domohorn Wrinkle base - 是免費試用套裝之一, 稍後為大家再介紹
Body Shop Extra Virgin foundation color 102 - 夠白岩我 XD
Maybellie mineral concealer - 我認為beauty maker 較好用
Maybellie mascara - 夠濃密, 而且可以用溫水卸
Shu Uemura 唇膏 SS BG 935 - 不回購, 除了一般外, 用塑膠造的外型好易壓爛
Hong Kong AC eye shadow - 上次CANARY event 送的, 超上色好用!
Bourjois smokey eye shadow (brown) set - 不太上色





Make up Forever eye shadow base (green) - 上次團購堂買下的
Proofit Liquid Eyeliner - 少形成panda eye






去旅行寄倉後就搞成咁喇...碎晒~~
不過太好用我都會keep住~

主要眼妝就是用 1) Make up Forever eye shadow base (green) 打亮眼窩
然後用 2) HK AC 的金色 (左邊) 掃在雙眼皮位置
再用 3) Bourjois 深啡色掃在近眼骨位置
可以用Bourjois 最淺色掃在眉骨及眼頭位置






還有NARS皇牌胭脂, 但我覺得顯色度麻麻, 植村秀略勝一籌!






第一次作嘗試, 此終是化妝新手, 翻看照片才知道左眼重手了~~請不要見怪!!
要再練習多些喇~~~

遲些要去MAKE UP SCECRET 買NYX 眼妝SET (主打想要紫色、粉紅色、藍色) 同埋lip gloss~~
依家到31/1都有88折~~






明天年初四要上班, 嗚~~
天氣好凍, 就連傷風也未好, 今天要看多次醫生....

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...