2012年11月10日 星期六

女生必學 ♥ 華麗迷人大眼妝 ♥ 食點推介


昨天是很充實的一天, 好開心可以參加下午的Heroine Make 華麗聖誕化妝班



到達化妝班前首先到了灣仔華星冰室醫肚, 因為開飯comment不錯, 順道來試試~
常餐價錢很合理, 只是$32 已有牛油多士、叉燒意粉、火腿蛋及飲品


先說厚牛油多士超超超好味!!! 不像大家樂好un的多士, 我好鐘意食麵包所以好happy~~
而且炒蛋都好正!! 另外叉燒意粉一般的茶餐廳都麻麻地, 華星呢個好味, 全部食物都有水準。
第一次去食好有驚喜, 而且效率好快拍得住澳洲牛奶公司, 但waiters態度都好好!
而且地方更寬敞, 可以再encore~~下次好想試奶油豬仔包!!


化妝班地點是新鴻基中心, 上次NARS EVENT 已經來了一次~
今次原來Fashion & Beauty都有份協辦~~又見到ZOE~~



整個檯面放上HEROINE MAKE的產品, 十分壯觀~~


我對這個品牌一點都不陌生, 因為超愛用佢既eyeliner、mascara、eye make up remover~~
http://blog.yahoo.com/iam-starki/articles/652960



其他產品就未用過, 今次有機會試下 :)


好多美美的假眼睫毛


每人配有鏡子、化妝用品等等, 可以即時化個靚妝~


除了Heroine make 品牌外, 今次還試到日本Isehan旗下的共他品牌產品
試一試Heavy Rotation 膏狀胭脂, 我一向都覺得膏狀較難handle~但呢隻色不錯, 而且重手了也不會太覺眼


左邊的eyeliner較粗線條, 我初學者較難掌握, 而且太粗自己未必習慣
而右面的eyeliner, 是我現在常用的, 超級好用~~好易畫, 而且不易甩


Bifesta 卸妝水也是Isehan旗下, 而且還新出卸妝紙


卸妝紙有淡淡香味, 但只限卸一般彩妝 (如粉底、BB CREAM、胭脂) 
如果太防水的eyeliner 或眼妝都最好用粉紅色這支eye make up remover, 呢支我都正在用, 都不錯~~ ^^

Heroine make 化言人就是花漾美姬 小姐


首先有FNB Yonnie (左一) 介紹Christine (右下) 為我們詳細講解Heroine make的產品資料。
還有著名化妝師 Cac Leung 為大家示範日妝及晚妝, 今次model 是Gina & cherry~~ 



如果日妝不想眼線太明顯, 可以用啡色眼線筆, 而且不用拉長眼尾太勁
還有畫下眼線後可以用海棉頭blend開佢, 感覺更自然
mascara 也可以使用不同款, 令到眼睫毛有更長、更濃密的效果



Cac Leung 更分享畫眼線時手踭最好平放在檯上, 畫眼線手自然不會手震呀~
而且眼望下, 微微拉起眼皮畫眼線~


只是短短幾個steps, 眼睛前後已經分別很大~~但效果很自然不會造作
之後還有cherry作晚妝示範, 不過現在model 位置頭頂有射燈很難拍得好照片, 拍得不美我想放出來...


最後就是自己動手化妝~其實平時我很少畫下眼線, 今次嘗試了原來眼睛更加放大~~
個人望上去精神好多~~好sharp~~~


還有美點招待, 不過在華星吃得很飽, 給了jannis 完成它~~呵呵


化完個靚女當然要同ping ping 影下相先!!~


好耐無同jannis, ping ping 在event 見面~~超開心!! ^O^


這些產品全部就是化妝班送贈的禮物~~
其實HEROINE MAKE的化妝品只是開架價錢, 但水準很超越, 我都要推介給朋友們呢~~




本打算搭叮叮去北角 > 船到黃埔, 但叮叮超多人, 坐巴士到紅磡再轉小巴
但路上不知道發生什麼意外, 超塞車!!! 好像呆企一小時才到紅磡火車站....
最後到了黃埔立即找地方坐坐, 食晚餐~~



DAS GUTE 其實是麵包店, 也是A1旗下, 佢的麵包好好味~~
朋友特意帶我到CAFE食晚餐, set dinner 約$60 (再加一), 都算合理
麵包超超超好味呀!!! 羅宋湯味道都ok, 如果有其他湯選擇更好


是用UCC 糖水, 但凍檬茶味道一般 (西餐多數是這樣, 不用期望有茶餐廳的水準吧)


首先是有魚、薯氣、及SALAD, 日式芝麻醬真係好好味
魚都好滑, 但有細骨, 進食要較小心


還有carbonara, 很多火腿、磨姑份量十足~~而且味道都不錯!!


在黃埔看了眼鏡 (沒心水!!...) 在搭火車前我又食了...
因為晚餐給了一大半意粉給友人....=口=


本來想試黑糖薑味豆奶 (呢個味道配搭一般, 而且唔夠熱)
但付$100 就有薑餅人暖+ mac cafe cash coupon, 都幾抵呀~~
薑餅人暖包好得意arrrrr



沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...