2012年11月9日 星期五

輕鬆 ♥ 鬆馳熊 ♥ Swiss Roll

 鬆~馳~熊~卷~蛋~呀!

 
早前團購clubcake 鬆馳熊卷蛋製作班, 還有hello kitty、三眼仔、鼻隆雞等等的彩繪卷
團購價$148 (可選Clubcake Kitchen 所有原價$320 蛋糕課程、或另加$30參加卡通彩繪卷製作班)
$178 都勉強可以接受, 但$350 真係唔值呢個價~


先用原子筆在自己張牛油紙畫上眼鼻咀及其他圖案 (以佢提供的鬆馳熊作稿)
然後再擠上蛋糕糊 (白色蛋糕糊加上食素調出來), 一定要夠厚, 圖案才不易變形
擠好就放在冰箱雪一陣



在等待的另一邊, 就開始整海棉蛋糕
發蛋白需時很耐, 發到手都軟埋~~~



焗完海棉蛋糕就塗上朱古力忌廉~~
超超超好味, 而且一點都不甜~ 


老師示範的完成品好靚~



我的都算ok呀~起碼眼鼻咀整齊, 只是星星有少少肉酸~
捲卷蛋過程我要老師幫忙, 因為我怕會裂或唔夠圓~~(因為眼見有其他人心急自己卷到好肉酸、又裂、又不是圓形)




最後入盒帶佢走呀~~第2天的早餐 ^o^


 

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...