2013年5月12日 星期日

好duck日 @ I ♥ Rubber duck


5/5 呢日好duck! 整天的節目好豐富, 仲影左不少靚相 :)


LCX 博洛尼亞有鴨仔餐食, 鴨仔迷既我一定要去試試
排隊人龍十分長, 排隊後先俾飛, 等候最少半小時以上, 當我正在想會唔會入到去先無鴨仔餐食架?
那時候staff 就向每位等候客人問是否要鴨仔餐, 因為要預留...然後餐牌就貼了"sold out" 一字, 我地都好彩食到!!




有3款意粉 (拿破崙/卡邦尼/明太子) 選擇, 杯品只有芒果益力多



我選了carbonara, 鴨仔包是個墨西哥包, 入面是吉士醬, 不過我呢個鴨仔包個樣好似有少少肉酸, 佢好似唔開心咁~~
但味道都算還可以!~~~個奇異果好生...><




食飽飽就梗係去睇鴨鴨~~網上有不少影相靚位提供, 不過要視乎鴨仔位置
呢日佢就係好中間位置~同朋友首先去左海港城停車場影


隻鴨仔好似唔夠氣, 巢巢地~但我見佢係外國好似無咁問題既









上左去最頂個層停車場, 成功同鴨鴨錫錫, 不過比例有點怪, 嘩哈哈~~




然後就排隊睇rubber duck 展覽, 每次我地排隊後人龍都好長, 次次都幾好彩bor
rubber duck 2007年開始已經係好多地方出現過, 而且size 每次都唔同架





每次放既人都不多, 所以影相


更有不少鴨仔曾到過的國家相片~
ONOMICHI, Japan




Auckland




Sydney 呢幅真係好靚!!



除了相機外, 我也帶了即影即有相機拍呢~


呢度係出口, 但當我地離開個時, 有人舉機影相.....咁樣諗住唔駛排隊, 哈



最後去到人海洶湧的地方, 聖誕時候都試過咁多人



中途即興去海運戲院睇鐵甲奇俠3, 我建議睇2D較好, 因為3D沒什麼效果呢
完場已經是晚上, 晚上的鴨仔好似靚d wor~








攝到個位影相~~yeah


唔知仲有冇機會再睇下你lu




食埋Smile 乳酪就是完美一天的終點站。
smile不定期有特式乳酪推出, 呢個happy 2013 都推出左一段時間, 今次有機會試試
個樣真係好靚好吸引, 以為花同蝴蝶係朱古力整成, 原來係威化, 最低層有木糠布丁呀


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...