2014年1月1日 星期三

2014 第一擊 ★ Cafe 推介 ♥

今天難得是公眾假期, 趁有興致寫作文先~如果開學我又懶得不會做....而且工作都相當忙碌
昨晚除夕沒有出外倒數, 在公司OT到9時, 食完野回家洗澡都差不多接近12時.
然後去睡覺, 倒數又是差不多, 身邊還未有那個人, 不如早抖喇!
我下巴的暗瘡情況還是反反覆覆, 什麼產品試用都不申請了, 而且工作同上學忙到狗屎, 邊有時間做呢D...
寫文差不多半退休狀態, 哈 (暗瘡分享好想出...但未知何時, 哈!) 等最後3月中讀完書, 心情如何再決定~
喜歡食和勇於嘗試新事物的我會四圍搵食~
今次為大家推介一下cafe, 喜歡的原因環境大、舒服, 影相靚, 任坐唔嬲, 食物款式多, 什麼all day breakfast, toast, cake, pasta

The Squirrel Coffee and Kitchen
何文田梭椏道8號榮英大厦地下
因為有好正的眼線筆、精華、肌底液試用, 今次特意找朋友幫我和產品拍照
所以要選一個好靚的地方才可以, 11月就來了這兒試試

落地玻璃窗, 簡約設計, 令我好relax, 好似去了外國的cafe一樣

地方相當寬闊, 不會放太多檯

因為旁邊的的位子較窄, 選了窗邊梳化位, 影相一流~而且也有室外的地方坐, 好適合養狗的朋友們

連燈都咁靚! ^^

呢個係lunch set, 個湯同包都一般

跟餐的orange juice 同 朱古力砂冰 (好似), 飲品ok

menu款式太多, 選擇困難症了很久...最後終於揀了農夫奄列,配料有芝士、蘑菇、煙肉,火腿、蕃茄等等
味道不錯, 值得推介

卡邦尼意粉, 美味, 醬汁濃度剛剛好, 不會太膩

四周都有裝飾擺設, 幾有心意~
呢幅相影斜左...

當日很多照片....還有書可以睇同當作道具

全部裝飾品都好靚

食完lunch, 又想繼續坐之下, 再食第2 round 甜品及飲品~~

這個應該是jasmine tea, 太耐不記得~
可以無限加水, 抵飲不錯

其實是tiramisu, 外表都幾精緻, 食完上面的tiramisu, 還有最底下的橙味jelly~
不過味道不算太出眾

不知道early grey是什麼味道...所以好難講呢個蛋糕有冇early grey味, 不過蛋糕幾軟, 入口即融, 味道一點都不甜

點了食物, 又可以繼續影相...哈哈哈
真的很想去korea呀~~~


真係超好玩, dl app便可以wifi連接手機 (作為螢幕),  20.2 百萬像素同 f1.8, 用佢拍照同自拍都好正~
而且比相機size細, 相片更會save在手機, upload都極之方便~
以下幾張就是用QX100 "自拍" 下來~
我望著手機mon便知道是什麼角度

有時候自拍面部表情比別人拍的更好, 呵~

就算晚上的質素都不錯, 這個是在citysuper試完babyliss 捲髮器, 好自然~~不過千幾蚊唔買

我們在這裡食玩數小時, 走的時候也在門外拍照, 而且還拿了別人的杯作道具~癲左..

12月某天考試前要食d好野對自己好d, 今次就去了cwb ocio
Ocio
銅鑼灣登龍街36-48號登輝大廈D2舖
openrice睇過, carbonara出名所以一試, 份量及用料都十足, 價錢$6x 我覺得化算
還點了熱mocha, 因為上網睇相靚就點, 其實我不太好coffee~


來到Ocio 怎少得試waffle, 雖然好飽好飽...但甜品係另一個胃XD
又試了出名的Lemon Honeycomb Waffle~
vanilla雪糕見到一粒粒的雲呢拿籽, 算軟滑, waffle食落第一口幾酸下! lemon嘛..
甜的雪糕加上酸的檸檬和焦糖脆脆, 味道都幾特別既, 不過我下次再試classic waffle多d~
呢度價錢算合理, 有機會再黎過, 但我心目中no 1 waffle還是...green waffle diner (太多回憶在這裡, 所以很久沒有再食)


終於捱過了考試, 就可以輕輕鬆鬆去下街
之前上網search過 cafe eos, 環境一流, 雖然睇到食物comment一般, 但都想一試~

中午約1時到達, 只有2檯客人, 想拿起sony QX100拍照, 女侍應話不可以用相機拍照, 只可以手機...
老實說, 環境佈置真的不錯, 因為怕太揚決定由室內坐到室外, 不過再想拿起鏡頭
QX100拍照又被阻止, 侍應說因為要對包場客人公平點...
不明白是什麼道理, 但愈想愈激氣, 所以決定走人!!!!!!
出門口的時候還聽到死O靚妹侍應說 "無品"....呢2個侍應態度差, 絕對不會再有下次

怒走出去之外, 好彩朋友說附近都不少cafe可以一試
給我們遇到The Coffee Academics, 可說是先苦後甜
今次坐在一張好大的正方形檯, 中間有棵聖誕樹, 好有氣氛~
以下照片 (除最後一張) 都是sony QX100拍的~

menu好似咖啡弄, 原來佢是HABITU旗下

又是上網見到拉花很美, 又點了~

YEAH 我又自拍~

天氣太凍冷帽又可以出場, 似栗子嗎?

大無謂精神想試青蘋果雞肉PIZZA, 不過已經售罄~
點了簡單的芝士蕃茄PIZZA, 配料簡單, 但味道相當不錯
Jamie Oliver's Chicken in Milk
雞肉都嫩滑, 醬汁有牛奶、忌廉、紅蘿蔔等等, 中間白色器皿放著薯蓉, 麵包太硬未夠熱, 要沾醬汁才可以食

總括來說, 很喜歡這裡的環境, 好relax好外國, 侍應的服務水準都ok
下次可以再來~~~

希望有時間再出 "甜食" 推介文~

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...