2011年8月20日 星期六

總會有轉機

2009年12月的500D
單反影相好靚同好型, 但每次帶著佢都係一個幾重的負擔
突然6月的時候想賣出, 於是係dc fever找買家...短短幾天已經完成了
$3,400 賣出kit set & 50mm鏡頭




之後我再沒打算購入相機....因為我想等公司12月的xmas party!!!
而且iphone影相都好方便幾靚, 不過最近多了試用產品.....要出文~有部機傍身會比較好
決定了在百老匯購入Canon G12 $3,880, 雖然我心儀的是Pansonic GF3...可惜價錢貴差不多2千蚊~
加上G12有反MON功能可以自拍, 對我好方便呢~

佢重量都唔輕, 差不多400G~但機身比單反當然細好多
我又可以同朋友出外影相了~







我的G12第一次發佈相片

昨天跟朋友去了CWB風月堂食lunch, 約一時多~幸運地不用等位
環境以白色為主題, 陽光很充足, 令人感覺很舒服, 而且拍照也會很美!!








風月堂甜品也很出名....光看menu已經目不暇給, 流晒口水








朋友點的芒果雪冰





我的青蘋果酸乳雪冰
剛在CWB幾個地方取件, 為了找地址(路痴) 已經流了很多汗水 (應該流了2天的汗 =口=)
一定要飲杯超凍的飲品才能降溫


青蘋果味足, 酸乳好似不夠..但很冰! 正!
 



照燒雞翼
我是雞翼怪~覺得好好味




辣肉腸煙肉蕃茄PIZZA




田舍風味燒烏冬
好美味! 烏冬一點不覺得油, 跟醬汁的配合剛好 




忘記了名字..太約是朱古力雪糕 X 2隻WAFFLE X 雜果
有2隻WAFFLE味道, 我比較喜歡原味, 而朋友就喜歡朱古力味
朱古力雪糕好冰凍!
還有很多甜品好想試呢~~






晚上跟朋友們到了大角咀一間 Smart Pepperoni Pizza
價錢較大眾化, 每樣的份量都頗多
叫了RIBS, PIZZA, 下面的小食併盤, 焗薯皮 (分別有cream, 牛油果做source, 幾特別)




沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...