2014年9月7日 星期日

Coffee or Tea? ♡ 休閒下午茶 聚腳推介

行街行到攰, 又無到時間食晚餐, 不如去飲杯野坐下先~~
starbucks?  無新意喇!~不如睇下我今次介紹飲咖啡、綠茶好地方。 


位於中港城3座1樓平台的Allegretto, 地點旺中帶靜
飲3D 咖啡呢間都算出名~


旁邊也可以欣賞海景, 但要小心有車輛出入


點會只飲咖啡咁dry? 當然要有蛋糕喇! hahaha
蛋糕大約6-8款, Earl Grey Angel Cake $38 
這款蛋糕口味我在另一間cafe都試過~
天使蛋糕一向給人感覺好甜! (因為美心個o個, ha) 而這個甜度適中, 忌廉不會過多, 算軟滑, 跟海棉蛋糕入口都不錯
至於伯爵茶味就唔多覺, 可能我未飲過食唔出。 


喜歡濃味的朋友可選擇 石板街蛋糕 $38
因為今次不想食chesscake, 只好選這個。三層口感: 上層朱古力漿蛋糕面、中間海棉mousse、最底就是browie蛋糕
對我來說略甜, 再苦些 (如70%) 就更好, 太甜可以飲咖啡中和, 而底層browie蛋糕有點過硬。



登登登~到3D 咖啡 $45杯
想飲的原因, 一來成年無飲過, 二來見openrice 相公仔大隻左好多! 所以想再試下~
上年每檯只限一杯, 今年好像放寬了, 點2杯都可以。不過每個時段有特定杯數, quota滿了就要等下一節, 當時我們4時到達, 要待下節4時半才可以點。
可惜令我失望....眼見每檯拎走的公仔都好可愛又大隻!! 搞到我不時望隔離檯杯咖啡 
唔通男仕order pattern 就求其D? 下次我會自己order睇下又會點!


係細隻D, 都有點楚楚可憐的感覺 


個樣都算cute既



朋友個杯係北極熊



來個合照, 北極熊好似就黎俾我倒出黎咁~~



只有cappuccino 才造出3D 咖啡, 而其他味就只有簡單的拉花。
你唔算太可愛, 不過撩你出黎影相又ok, 我會唔會太殘忍...哈哈。
我不是喜好咖啡者, 飲咖啡只是為了圖案, 因為不忍心一早破壞得意圖案, 所以這杯cappuccino差不多最後才落糖, 之前不算太苦, 有蛋糕甜甜地平衡味蕾。而泡沫都算幼滑, 都值得再來。



$45 杯同starbucks差不多, 但有可愛公仔較優勝
除了適合女生們來拍照, 更有室內及室外, 室內也有梳化, 談天說地hea下都不錯。
蛋糕價錢算是中等, 至於咸食我之前食過普普通通不會推介。



某天去電腦節後, 打算在上環食晚餐, 那時候只是5時, 好想找個地方休息下飲下野
結果去了我一直想試的 川善茶居 (在永樂街, 上環十年都唔會去一次, 今次經過終於試到)
去到不其然給店內的裝飾嚇了一跳, 以綠茶出名, 但擺設十分中式。


有茶葉餅


還有茶壺售賣


不過出面又有西式風格的吸煙區


中式雜物架擺放了書、花盤等, 還有西式花茶!!...


除了擺設有點奇特外, 不得不說店內的檯櫈都各式各樣, 有中國類似酸枝傢俬、西式的華麗椅。
第一次坐下中國式檯子, 檯太低, 櫈太高, 一點都不舒服。結果等另一張較正常比例高度的檯, 不過一邊的櫈就特別窄到只有一部S3的長度, 我自己當然坐得麻麻地舒服喇, 不過總好過前者, 其餘較舒適的已給人使用了。



綠茶是主打, 朋友點的 Matcha Snow White $48
有matcha、milk, vanilla ice cream, 友人的評語就是"好重綠茶味"


朋友也想試 Matcha brownie $78


熱綠茶淋在凍冰冰的雪糕, 冷熱交替, 的確賞心悅目


不過這個綠茶brownie 比我平時食的硬好多, 完全沒有鬆軟可言, $78 真係幾貴下~
反而我朋友相當欣賞佢, 一來有得玩之餘, 佢覺得蛋糕吸晒綠茶好正, 又熱又凍幾得意。


綠茶我還是喜歡熱飲, 所以點了 Matcha Soul $38
賣相相當美觀, 綠茶加上豆奶, 還有一圈圈的蜜糖, 而且嗅到一陣陣花香味, 令人好舒服~
還有一片片的杏仁片、suitanas (果乾)、花香味就是來自osmanthus (桂花)


第一次飲綠茶是有花香味, 綠茶加豆奶好香好滑, 還有蜂蜜甜甜的又幾夾
不過當中的杏仁片同果乾我就不太喜歡了


整體上綠茶愛好者一定要來試試, 價錢可接受 (除了brownie外), 因為我覺得杯綠茶真係好好飲。
不過都幾多人來試, 所以有機會要等位。

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...