2014年9月15日 星期一

My First 泰國遊 20130425-0428 (Day 4 最終篇 MONT toast / Provence)

已是泰國遊最後一天, 當晚18:45飛機, 要去的地方不多, 所以都幾優閒~
首先去MBK malls 試 MONT toast
MBK malls (bts national stadium 沿天橋行3MINS)
泰國人其實都幾喜歡拜神, 四處都見到這些給民眾拜神的地方。


逛了 MBK malls 一會兒沒什麼好看, 原來我們太早到,  MONT toast 還有十多分鐘才開店, 而且商場內沒什麼店值得逛, 只好坐在這裡等等吧, 店內設計似課室。


有幾款toast選擇, 更有麵包及醬可外賣, 我個蕃薯家姐說好味竟然要買回香港給爸媽試, 我覺得呢...xox
買番去經過太長時間麵包一定不好買, 我怎說都不能阻止她, 唉....

Toast with coconut custard, 麵包即點即弄熱, 超鬆軟!! 上面的coconut custard好有椰子香味, 甜甜地好正, 最後還點另一款再encore~但沒拍照


嚐完好味吐司後, 又再搭bts到酒店附近繼續食!



嘩~呢度靚唔靚? 我相信一邊望靚一邊進餐, 一定好寫意~


就是阿蘇介紹魚旦粉 (Provence), 在The Peninsula Plaza 好近我地坐的酒店


魚蛋粉當然一定要試, 因為不肚餓關係點一碗share, 份量的確太少....不過味道真的不錯, 魚蛋幾彈牙
至於飲品都ok~


再點豬肉捲露荀, 有露荀中和豬肉的油膩感, 整體配合得不錯


最後甜品點少得芒果飯, 芒果當然好甜, 而椰汁燸米覺得太甜


出發到機場, 都是搭bts+Airport train, 因為只有一個o急的關係, 而我家姐又買了好多好重洗頭水、shower gel等等, 因為佢已經自己有背包及手抽幾袋, o急只好我拎, 而拎上樓梯真係好艱辛, 我雙膝都因為頂住個o急而瘀了。佢每次去旅行買野買到癲左, 之後我就唔想再同佢去旅行...

這間DQ快餐店, 麵包好硬, 只有香腸好味~

再見泰國! 而我這4天泰國遊終於畫上句號, YEAH~~~


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...