2014年8月22日 星期五

R 的日與夜 ::: 我要飲三眼仔 (日篇)

那天因為某些事, 要在銅鑼灣逗留一會先, 腦子忽然空著想不到食什麼(平時我好多主意架)。朋友提議不如去試試R&C, 一來就腳, 二來有三眼仔green tea latte的確幾吸引。那時候大約13:30, 店內位子不算太多, 而且正值lunch時候, 所以差不多2時多才可以進去。
坐位都頗狹窄的, 我攝進去一張長檯, 旁邊對面當然有3-4pair人。之前已在openrice爬文, 已想定心水飲品、食物, 朋友想點毛毛latte, 可惜只是tea time供應, 只好點大眼仔吧~



因為卡通飲品製作需要, 大約10-15mins, 只好說好的東西需要等待。值得一提是餐廳內的有不同類型的擺設品, 吸引到我去拍照。


再轉右就望到大透明玻璃窗, 燈飾十分別緻, 望到都幾舒服relax, 如果貨車開走, 我相信照片更美。



終於等到大合照了~因為打算之後食附近的waffle, 所以肚子要留點位置



登登登, 三眼仔green tea latte, 畫花精美, 好有神態, 我覺得好~可~愛!!



我一向好少飲green tea latte, 之前飲過一次印象麻麻....
原來三眼仔有外貌之餘都好有內涵, 綠茶味香得來濃但不會苦, 而且飲落好滑, 的確好有驚喜!
不捨得拌勻它, 所以由三眼仔變成二眼仔XD
三眼仔好飲, 當然佢的朋友大眼仔都相當不俗~~



點了出名的雞肉意粉, 意粉好似用olive oil 炒過, 食落較滑不乾, 而且帶有香草味, 而雞肉就普普通通。
因為忙著拍照有點放涼了, 我相信上檯後即時進食味道會更佳。



其實menu選擇不多, 肚子要留位, 所以隨意點了腸、蛋、茄汁豆吐司, 切開吐司鬆脆, 茄汁豆一向不好食交給朋友, 香腸非常美味可口, 吐司再混合半熟蛋的蛋汁, 這樣不會太乾配合得好好。
值得下次再來, 想試一試毛毛latte~


這張相說在外國拍的我相信應該都有人信..
就是在剛才的cafe 對面的一間店, 覺得門口好靚忍唔住要影下相~~哈哈


好難得影到我對長腿~~可惜件橫間衫實在顯得太肥了 T~T

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...