2011年6月14日 星期二

My Sweet Apricot




在好多blog都大讚FRESHLIGHT染髮一流! 少臭味及易上色


大多sis都用泡泡類 ($65 卓悅), 但之前用過L字頭泡泡染髮 (好難handle及濃烈的亞摩尼亞味)


今次只買了比較便宜 ($48 卓悅) 來試試, 因為只得2隻色選擇..金色同上面的杏啡色


除左又平又好用, 包裝的B女都十分吸引!!!!







我頭髮好黑, 已經好耐無染過! 盒上顯示, 染後的顏色應該深啡.....
















1) 將NO. 1劇倒落NO.2劑, 上下搖mix在一起
2) 將染髮劑塗在頭上, 可以用佢設有的梳
3) 塗完再等待10-20分鐘
4) 洗頭後, 可以用佢的護髮素


本人覺得染髮劑質地頗水, 所以將染髮劑倒在手上再塗在頭髮上.
然後再用佢的梳, 但份量頗少, 我的頭髮長度都是剛剛好...其實不夠用.
長頭髮既可以不用考慮了!


回購都80%, 下次想嘗試泡泡染髮 (比較多顏色選擇)
最重要味道不刺鼻!!!





  染髮前







一共等了30mins才洗頭...顏色好明顯!







後面髮尾比較黑是因為已經不夠染髮劑用了...


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...