2011年6月11日 星期六

塔斯曼尼亞 Tasmania Day 1 (16 Apr 2011)

Hobart Airport - Salamanca Market - Sorell Fruit Farm - Curringa Farm



16/4 早上由Sydney搭內陸機到Tasmania Hobart Airpot






就係呢間JETSTAR, 服務好差!
首先, 遺下我們的行李在Sydney, 承諾晚上送回我們的住宿地方.
但後來佢既航班cancel數十個理由(關我叉事)! 沒有工作人員送行李, 要第二天早上才可以到達.
要是提早通知我們, 可以親自到機場取回...個刻已經晚上9時多, 什麼不能做
只是不停打了30分鐘電話, 還害我付上六百幾長途電話費用
我的洗con藥水, 男朋友的藥, 相機battery 全部都在行李裡面...
沒辦法之外, 只好用熟水浸隱形眼鏡






Hobart Aiport


澳洲牌子 Cascade好好飲!!!!






男朋友不是訂這款車, 但好似沒車, 這架也不錯!










Salamanca Market - 幾熱鬧, 好難搵車位!
去TAS其中一個值得遊覽地方, 感受下


























我覺得呢對擺設好得意, 生鬼~










味道還可以, 上面的配料關係...令到整個hot spud不太熱














松鼠?! 倉鼠?! 超級可愛!!!! 










買了數個蘋果, 梨......但味道我唔欣賞, 酸!















Sorell Fruit Farm


其實前一天TAS還下著大雨, 可說是天公造美...我們到達的一天就開始放晴了!
一個好值得去的地方, 可以親手摘不同的水果, 一樂也!
還能品嚐很美味的雪糕!!!!






當時只見到Apples, Nashi Pears, Strawberries






HONEY去揀粟米, 超甜超美味~~






下大雨後的士多啤梨不新鮮, 要很久才能選擇到數顆






途中見到好大隻雞~~






很美的蒲公英






親手摘後咬一口品嚐確實不用, 好FRESH!!!










一早已付了2個膠盒的錢, 結算的時候店員說我們放PEARS的盒還未滿
所以粟米不用計錢~~哈哈哈






我同事說這兒的雪糕好正, 我一定要去試下~
我的士多啤梨味雪糕好好味, 而男友的藍莓味道差點....






之後出發到Barilla Bay Restaurant, 可惜因為下大雨的關係沒有OYSTER食!
我們都抱著好失望的心情離開...




再駕車到超級市場買今晚的晚餐, 就到EASTER~~










見識少, 第一次見到咁大隻紅椒!







Curringa Farm


超豪華! 最鐘意就是這間...















男朋友為我煮晚餐...我是一個幸福的女人






利用了部份來做JAM~yummy










被Jetstar 破壞了心情! 沒有出屋外看星及小動物
但剛到達的時候, 漆黑的夜空見到閃閃發光的星星, 我感動我能見到...


沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...