2011年7月3日 星期日

屋企feel 無味精

想快快用完Holly Cow團購coupon的關係, 特別選擇了鄰近地區食晚飯 - 住家菜


openrice comment不同, 而且價錢不算太貴, 值得一試!




是日靚湯及糖水可惜不是心頭好 (可能我黑仔...)







最好預先訂位, 如果想試阿嫲雞南瓜排骨盅這兩款招牌菜也要在訂位時預訂

















阿嫲雞 (半隻) $95


用雞形碟盛放, 幾特別! 有肉汁但不會太咸, 就算雞胸部份也很嫩滑







柱貝魚湯雜菜煲 $52


魚湯十分鮮甜, 不重味精







脆香琵琶豆腐 $57


豆腐不是太夠脆, 可能是太多汁的關係, 但都幾好味







蜜醬豬柳燒 $60


都幾惹味!







鮑魚雞粒竹筒飯 $65







份量都算多! 四個人食完還要打包回家呢...


飯幾乾身, 而且十分足料!







這個"住家菜" 可以一試, 但開放式的設計, 冷氣在炎熱的夏天下並不足夠...








晚飯後再到達近紅磡火車站的Holly Cow食甜品


之前團購了2張$25當cash $50的coupon, 不過每次購買只可以用一張, 不可以2張一起使用...









當選擇的時候都幾頭痛, 一來唔想over $50, 二來當然唔想蝕...


唯有叫了 1) 一杯large $32 (2 toppings) + $6 (2 toppings) + $22 pancake (w/ 1 dressing)


2) 一杯large $32 (2 toppings) + $18 (6 toppings)







沒有我想吃的mochi...失望..


乳酪只有原味及芒果味道, 味道還可以吧...


如果不是團購, 我應該不會想幫襯呢...我寧願選crumbs或者每100g計錢的店












dressing: raspberry







之後Holly Cow還送了2張$10 cash coupon下次使用....


1 則留言:

  1. 住家菜我都愛吃呀~但最OK是銅鑼灣店,其他都麻麻地囉~
    [版主回覆07/07/2011 09:30:00]係咩?~我都唔發現佢有其他分店
    不過CWB真係唔多就腳~

    回覆刪除

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...