2011年7月30日 星期六

第一次水染甲 @ Purple House


 

係水魚blog抽中可以在Purple House玩水印甲~
是次活動有我, yandy, 兔比, +yiu
地點近觀塘地鐵站, 十分方便.
之前約左另一位blogger Yandy去, 我地6點3已經早到左

店舖以紫色為主, 是我好喜歡既顏色~~










有好多KONAD 用品賣, 其實我第一次買Konad就係Purple House信和店~





 

今次活動送左2支鐳射甲油~~2隻色我都好鐘意!!!





 




印花甲用品: 膠紙 (貼完唔要好難撕個隻), 棉花捧, 牙籤
我今次用黃色同紫色整, 可以用2-3隻色



 




手指要圍左膠紙先, 最後要貼埋指甲邊, 如果唔貼的話....玩完有排你洗



 


Yandy整粉紅系列, 好靚呀~~





 


玩法: 輪流每隻色滴少少落水, total 6滴就差不多




之後用牙籤拉花~




見到個圖案ok就擺隻手指落去浸





呢隻手就係專業人仕幫我整...
然後等乾, 撕膠紙, 抹去多餘的甲油, 搽上TOP COAT






最後完成品, 左手自己整的非常不同, 太多黃色喇!!









又學會多種甲油玩法~~
要多謝水魚, Purple House http://www.purplehouse.com.hk/




 
 

沒有留言:

張貼留言

Lancôme Génifique 小黑瓶。轉季好幫手

春天轉季肌膚相當不穩定,我皮膚屬於混合性偏乾,潮濕易出暗粒、痘痘,有時也會敏感、泛紅。是時候需要Lancome 小黑瓶來幫我穩定肌膚。   小黑瓶精華質地是半水半精華狀,伸延性高。     小黑瓶 精華 在潔面後,第一個護膚步驟用,適量的活膚精華均勻塗面上,瞬間被肌膚吸收又夠清爽...